11:43|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 07 مهر 1399 - 10:04
کد خبر: 15089
یادداشت:

رنج مردم ارومیه از کمبود مکان‌های تفریحی

یکی از مهم ترین معضلات شهر ارومیه، کمبود مکان و امکانات تفریحی است که می‌تواند زمینه ساز بسیاری از مشکلات روحی و روانی در جوانان و نوجوانان باشد، که اغلب آسیب‌های غیرقابل جبرانی را به خانواده‌ها و جامعه تحمیل می‌کند.
رنج مردم ارومیه از کمبود مکان‌های تفریحی

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، اماکن تفریحی می‌تواند نقش بسیار مهمی در سلامت جسمی و روانی افراد جامعه ایفا نماید متاسفانه چندین سال است که کمبود امکانات تفریحی در ارومیه به یکی از دغدغه‌ای اصلی مردم این شهر تبدیل شده است.

در این میان تنها مکانی که برای تفریح به ذهن مردم می‌رسد تفرجگاه بند می‌باشد، که این مکان نیز متاسفانه از زیرساخت‌های تفریحی آنچنانی به خصوص برای خانواده‌ها برخوردار نیست.

شهر ارومیه دارای طبیعت بکر و باغات سرسبز و زیبا است، که متاسفانه با وجود این همه زیبایی‌های طبیعی و خدادادی کسی به فکر ایجاد مکان‌های تفریحی نبوده و همچنان جوانان این شهر در حسرت مکانی تفریحی برای تخلیه هیجانات و شور جوانی خود هستند.

با توجه به اینکه شهر ارومیه با مشکل کمبود و فقدان مکان‌های تفریحی روبرو است، لذا نیاز است برای حل این مشکل از سوی مسئولان تمهیدات اساسی در نظر گرفته شود.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

ناصر
1399/07/08 - 17:01

لطفا با عنایت به اوج کرپنا در مورد بیمارستانهای صحرای که قرار بود احداث شود گزارشی تهیه نماید فعلا بیمارستان از تفریگاه واجبتر هستش