20:21|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 06 مهر 1399 - 10:45
کد خبر: 15086
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

تردد در پایانه مرز رازی ممنوع است

تا این لحظه تردد مسافرین در پایانه مرزی رازی ممنوع بوده و در پایانه مرزی پلدشت هم علی رغم تردد کالا با روال عادی، تردد مسافر ممنوع است.
تردد در پایانه مرز رازی ممنوع است

ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در مورد وضعیت تردد در پنج پایانه رسمی استان در همسایگی با سه کشور جمهوری آذربایجان، ترکیه و عراق با توجه به شرایط بیماری کرونا و محدودیت‌های اعمال شده بین المللی اظهار کرد: در پایانه مرزی بازرگان که یکی از پایانه‌های مهم استان و کشور است تردد مسافرین مقیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و تردد کالا نیز روال عادی خود را با رعایت محدودیت‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی دارد.

وی افزود: تا این لحظه تردد مسافرین در پایانه مرزی رازی ممنوع بوده و در پایانه مرزی پلدشت هم علی رغم تردد کالا با روال عادی، تردد مسافر ممنوع است.

شکری گفت: در پایانه مرزی سرو تردد کالا انجام می‌شود و تردد محدود مسافرین مقیم کشور ترکیه با رعایت کامل قوانین بهداشتی انجام می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در مورد پایانه مرزی تمرچین هم اظهار داشت: تردد مسافر در این پایانه مرزی با محدودیت و شامل کسانی است که مقیم کشور هستند و اجازه نامه دارند و  در مورد کالا هم تردد از این پایانه با روال عادی خود و با حفظ پروتکل های بهداشتی انجام می‌شود.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید