14:10|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 31 شهریور 1399 - 10:25
کد خبر: 15061
یادداشت:

آموزش و پرورش در قبال جان دانش‌آموزان مسئول است

بازگشایی مدارس جزو یکی از پر ریسک‌ترین اتفاقاتی بود که متولیان به هر نحوی شده دانش آموزان را به پای کلاس‌های درسی کشاندند و متاسفانه طولی نکشید که امروزدر شهرستان‌های مختلف استان آذربایجان ‌غربی  شاهد گرفتاری کادر مدارس به کرونا هستیم.
آموزش و پرورش در قبال جان دانش‌آموزان مسئول است

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، آموزش و پرورش بی تردید یکی از نهادهای مسئول در برابر جان دانش آموزان است ،هرگونه کوتاهی در این مجموعه موجب گرفتاری تعداد بالایی از دانش آموزان و معلمان  به کرونا می‌شود .

متاسفانه لجاجت بر سر بازگشایی مدارس و بی‌توجهی به انتقادهای فراوان از سوی رسانه ها و مخالفت کادر مدارس ممکن است در روزهای پیشرو تبعات سنگین‌تری را درپی داشته باشد.

نبود زیرساخت‌های لازم و عدم برنامه ریزی دقیق و مدون توسط آموزش و پرورش این روزها گلایه های بسیاری را از سوی مردم در پی داشته است. 

مدیرکل آموزش و پرورش بهتر است اعلام نماید در شهرستان های اشنویه، پیرانشهر و منطقه صومای برادوست باتوجه به تعطیلی مدارس به علت گرفتاری کادر مدرسه به کرونا چه کسی در قبال جان سرمایه های این سرزمین مسئول است؟ چرا آموزش و پرورش در طول چندین ماه تعطیلی مدارس برنامه‌ای برای روزهای کرونایی تنظیم نکرد؟ اگر در روزهای آتی افراد بیشتری به این بیماری مبتلا شوند چه باسخی در قبال مردم خواهید داشت؟

یک روز مانده به بازگشایی مدارس اطلاعیه‌های پیاپی از سوی نهاد متولی نشان از سردرگمی و بی برنامگی این مجموعه را داشت که بی شک نتیجه همه این موارد دیر یا زود مشخص می‌شود. بارها اعلام کرده‌ایم کرونا شوخی ندارد و نباید شوخی گرفت، شعارها و گزارش های پشت تریبون صرفا به درد رزومه سازی می‌خورد ، برای جنگ با این ویروس منحوس باید با جدیت ونظارت بیشتری پای کار بود.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید