15:43|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 31 شهریور 1399 - 09:12
کد خبر: 15059
یادداشت:

سیب‌های رها شده ماحصل جلسات نمایشی

مقرر شده بود که در سال جاری شاهد صحنه‌های اسفناک انباشت سیب در کنار جاده‌ها نباشیم، اما بر اساس گزارش‌های میدانی علیرغم برگزاری جلسات متعدد بار دیگر سیب در کنار جاده‌ها  رها شد.
سیب‌های رها شده ماحصل جلسات نمایشی

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز،  رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی  23 مرداد 1399 در جلسه بررسی وضعیت خرید و فرآوری محصول سیب درختی اعلام کرد انباشت سیب در کنار جاده‌های استان ممنوع است و با متخلفان برخورد
می‌شود.لطفا به طور شفاف اعلام فرمایید با کدام متخلفین برخورد کرده اید؟ 

همچنین چندی پیش یکی از مسئولین اعلام کرد ۵۲ مرکز مجاز فروش سیب صنعتی در این استان وجود دارد که صاحبان کارخانه‌ها موظف به خرید از این مراکز هستند، اما شعارهای بی حاصل باز هم وضعیت نامطلوب انباشت سیب بهبود نبخشید و این جلسات بار دیگر بدون خروجی باقی ماند.

در حالیکه انتظار می‌رود در چنین شرایط بحران معیشتی مسئولین از صادرات سیب حمایت ویژه‌ای داشته باشند و مسیر را هموارتر سازند اما متاسفانه جلسات بی‌نتیجه گره گشای این مسئله نیست ، اکنون بهتر است متولیان امر بفرمایند خروجی جلساتی که در این ایام برگزار شد چه نفعی به حال کشاورزان داشت؟ تا کی قرار است این دورهمی‌های بی حاصل ادامه داشته باشد؟ 

بنظر می‌رسد نبود افراد متخصص و ناکارآمدی برخی از مدیران موجب شده است این قصه پردرد هر ساله برای کشاورزان ارومیه‌ای تکرار شود و متاسفانه باید اعتراف کرد تا این لحظه مسئولین توانایی حل آن را نداشته‌اند.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

علیرضا
1399/06/31 - 17:07

کارهای بزرگ را نمی توان با فکرهای کوچک انجام داد