14:10|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 29 شهریور 1399 - 10:19
کد خبر: 15051
یادداشت:

سهم مجلس در حل مشکلات مردمی چقدر است؟

یکی از نمایندگان ارومیه طی توییت اعلام کرد، سهم نمایندگان فعلا فقط فریاد است. این توییت واکنش کاربران مجازی را در پی داشت.
سهم مجلس در حل مشکلات مردمی چقدر است؟

سرویس سیاسی باریش‌نیوز، بی تردید نمایندگان می‌توانند تاثیر مهمی بر بهبود وضعیت فعلی جامعه بگذارند که این موضوع نباید نادیده گرفته شود، مردم در این روزها بیش از هر زمانی نیازمند حمایت و پای کار بودن نمایندگان و مسئولین هستند.

حضور افراد بی تجربه و ناکارآمد در پست ‌های مدیریتی بیش از هر موضوعی موجب نابسامانی هایی در سطح استان می‌شود که نمایندگان در روزهای آتی باید در خصوص آینده استان برنامه مدون و جامعه‌ای داشته باشند و پس از آسیب شناسی و شناخت مشکلات جامعه در صدد حل آن برآیند.

اگر چه تحریم یکی از مواردی به شمار می‌رود که برخی از مسئولین مدام علت گرانی ها و نبود ثبات قیمت‌ها را تحریم از سوی دشمنان می‌دانند  اما بی تردید این نمی‌تواند بن بستی برای جامعه تلقی شود بنابراین ضروری است راهکارهای حل این مشکل در داخل کشور توسط افراد متخصص ارائه شود.

اگر صرفا تحریم‌ها را بهانه‌ای برای فرار از اصل بدانیم بی تردید روز به روز گرانی و تورم بصورت افسارگسیخته ای  بالا می‌رود که اقدامات لازم راجهت کنترل آن باید انجام داد.

نمایندگان و مسئولین نیز ضروری است در این راستا ضمن مشورت با مشاوران متخصص و کارآمد در راستای جذب سرمایه گذار، راه اندازی واحد‌های صنعتی راکد، بهبود وضعیت معیشتی مردم یک گام اساسی تر و منسجم تر بردارند، بنظر مردم این روزها تنها چیزی که نیاز ندارند فریاد است.

در این روزها هر مسئولی که پشت تریبون قرار می‌گیرد بلافاصله اعلام می‌کند مردم روزهای سختی را سپری می‌کنند مسئولین بفکر وضعیت معیشت مردم باشند، اما یک نکته؛ منظور کدام مسئول است؟ چرا هیچ کس بار این اوضاع نامناسب را به گردن نمی‌گیرد؟ نبود ثبات در بازار سبب نارضایتی مردم شده است، چرا متولیان اقتصاد در استان برنامه ای برای بهمبود این وضعیت آشفته ندارند؟ 

قیمت اجاره مسکن به قیمت‌های نجومی منتهی می‌شود، آیا تحریم‌ها علت اجاره خانه شده است یا نبود تدبیرونظارت از سوی مسئولین؟ انتظار میرود نمایندگان به این وضعیت توجه بیشتری داشته باشند و به داد مردمی که روزهای سختی را سپری می‌کنند برسند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید