11:34|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 29 شهریور 1399 - 08:58
کد خبر: 15048
یادداشت:

خیز مجدد کرونا در آذربایجان‌غربی

مسافرت‌ها ، ایام عزاداری و بازگشایی مدارس سکی از دلایل خیز کرونا در سطح استان است که مردم باید هوشیارانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گام مصمم‌تری در راستای رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی بردارند.
خیز مجدد کرونا در آذربایجان‌غربی

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز،  وزیر بهداشت چندین روز گذشته اعلام کرد برگزاری عزاداری‌ها یکی از دلایل گسترش شیوع کرونا در سطح کشور بوده است که البته وی در زمان برگزاری عزاداری‌ها به موجب رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هیات‌های مذهبی تشکر کرده بود اما اکنون با خیز مجدد شیوع کرونا برگزاری مراسمات را یکی از عناوی دخیل مطرح کرده است.

از طرفی بازگشایی مدارس بنظر می‌رسد در روزهای آینده زمینه را برای  گسترش این ویروس مهیاتر سازد و افراد بیشتر، به ویژه کوکان و نوجوانان را مبتلا کند که این اتفاق دردناکی در کشور به شمار می‌رود.

اگر چه علیرغم گسترش این بیماری چراغ برخی از پارک‌ها بار دیگر روشن شد تا خانواده‌ها دورهم ی های راحت‌تری را در کنار یکدیگر برگزار کنند، این در حالیست که وضعیت ارومیه همچنان قرمز است.

سهل انگاری وهرگونه کوتاهی ممکن است بیشتر از این افراد را گرفتار بیماری کند که جلوگیری از این مسئله نیازمند رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی است.




                                                                                                                

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید