05:27|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 27 شهریور 1399 - 09:35
کد خبر: 15046
یادداشت:

بیمارستان خویی پس از 27 سال افتتاح می‌شود

افتتاح بیمارستان خویی در شهرستان خوی پس از27 سال یکی از بارزترین  نمادهای خلف وعده مسئولین در توسعه استان است که بی توجهی به آن پروژه های خاک خورده بسیاری را تا کنون در پی داشته است.
بیمارستان خویی پس از 27 سال افتتاح می‌شود

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، بیمارستان خوئی که هر بار در مناسبت‌های مختلف مسئولین وعده افتتاح آن را داده بودند اما متاسفانه هر بار به بهانه‌های مختلف خبری از افتتاح نبود و صرفا در حد یک شوآف رسانه‌ای باقی می‌ماند.

این پروژه، پس از سال‌ها امروز بصورت ویدئو کنفرانسی با رئیس جمهور افتتاح می‌شود که براساس گفته مسئولین این بیمارستان در زمینی به مساحت سه هکتار و زیربنای ۱۵هزار مترمربع و در سه طبقه احداث شده است و شامل بخش های ای، سی، یو و ان، آی، سی، یو و سی، سی، یو و دیالیز است و با توجه به امکانات موجود بخشی از نیاز خوی و حتی شمال استان در بخش درمانی را برطرف می کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی پیش از این در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کرده بود بیمارستان آیت الله خویی دارای ۲۰ بخش و درمانگاه اختصاصی است و ۲۰ بخش اصلی حوزه درمان، شامل بخش های تخصصی جراحی مغز و اعصاب، قلب و عروق، کلیه و مجاری ادرار، غدد داخلی، امراض عفونی، خون، ارتوپدی، سوانح و سوختگی، چشم پزشکی، گوش، حلق و بینی، اعصاب و روان و دندانپزشکی در این بیمارستان دایر خواهد بود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید