15:09|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 27 شهریور 1399 - 09:29
کد خبر: 15045
یادداشت:

کرونا همچنان در آذربایجان‌غربی قربانی می‌گیرد

کرونا همچنان در آذربایجان‌غربی قربانی می‌گیرد و براساس آخرین آمار موجود تعداد کل فوت شدگان بر اثر ابتلا به کرونا در سطح استان به ۹۴۳ مورد رسیده‌ است.
کرونا همچنان در آذربایجان‌غربی قربانی می‌گیرد

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، بیش از ۷ ماه از شیوع ویروس منحوس کرونا در آذربایجان‌غربی غربی می‌گذرد و این بیماری همچنان در استان قربانی می‌گیرد.

طبق آخرین آمار موجود تعداد کل فوت شدگان بر اثر ابتلا به کرونا در سطح استان به ۹۴۳ مورد رسیده‌ است.

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، پرهیز از حضور در تجمعات و فاصله گذاری اجتماعی موارد مهمی است که در کاهش انتقال ویروس کرونا بسیار موثر می‌باشد.

مقامات بهداشتی به صورت مستمر به مردم توصیه می‌کنند که برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا به چشم‌ها، بینی و دهان خود دست نرنند و حدالامکان در مکان های عمومی از ماسک و دستکش استفاده کنند.

بسیاری از مردم بر این عقیده و باور هستند که اگر از ماسک و دستکش استفاده کنند در معرض ابتلا به ویروس کرونا قرار نمی‌گیرند! اما این تفکر کاملا نادرست است و در صورت استفاده از ماسک و دستکش نیز موارد بهداشتی باید کاملا رعایت شود.

در شرایط کنونی همه اقشار مختلف جامعه در برابر شکست کرونا نقش دارند و می‌توانند هر یک با وظایف شخصی خود بر علیه کرونا قدم بردارند.

بهترین راه پیشگیری از کرونا، قطع زنجیره انسانی است بنابراین باید با صبوری بیشتر تا حد امکان در  تجمعات حضور نیافته و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنیم تا زنجیره انتقال بیماری منحوس کرونا قطع شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید