15:18|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 26 شهریور 1399 - 09:04
کد خبر: 15039
یادداشت:

خلف وعده مسئولین در پرداخت معوقات کادر درمان

کادر درمان که در این روزها در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستند طی پیام‌های متعدد به خلف وعده مسئولین در پرداخت معوقات معترض شده‌‌اند.
خلف وعده مسئولین در پرداخت معوقات کادر درمان

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در طی چندین ماه اخیر عدم واریز معوقات کادر درمان جزو یکی از گلایه‌های اساسی این قشر به شمار می‌رود که تا کنون گلایه‌های بسیاری را درپی داشته است.

اما عدم توجه به این قشر زحمت کش به ویژه در روزهایی که شبانه روز در راستای بهبود بیماران کرونایی در حال تلاش هستند ، بسیار دردناک است که انتظار می‌رود مسئولین علاوه بر شعارها و وعده‌های پوشالی، عملگرا باشند و توجه بیشتری نسبت به این مسئله داشته باشند.

تعدادی از پرسنل بیمارستان از عدم پرداخت اضافه کار، کارانه، حق کرونا خبر می‌دهند و نسبت به وضعیت فعلی بسیار گلایه مند هستند .این در حالیست که مقامات ارشد استانی در مصاحبه‌های خود وضعیت رسیدگی به کادر بیمارستان را بدون مشکل و مناسب ارزیابی کرده‌اند و سعی در سرپوش گذاشتن بر روی چنین مشکلات اساسی را دارند.

انتظار می‌رود مسئولین بجای مصاحبه با چندین رسانه جهت انتشار وعده‌های توخالی بیش از این به فکر کادر درمان باشند و در راستای تحقق وعده‌ها تلاش بیشتری کنند.




 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید