09:26|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 23 شهریور 1399 - 10:13
کد خبر: 15025
یادداشت:

آیا شورای شهر ارومیه برنامه هدفمندی برای دوره جدید خواهد داشت؟

با توجه به تغییرات جدید در شورای اسلامی شهر ارومیه باید منتظر باشیم و ببینیم که در آخرین دوره فعالیت این اعضا، چه اقدام قابل توجهی در برنامه جدید شورای شهر ارومیه گنجانده شده و عملیاتی خواهد شد.
آیا شورای شهر ارومیه برنامه هدفمندی برای دوره جدید خواهد داشت؟

به گزارش سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، روز گذشته جلسه انتخابات هیئت رئیسه جدید شورا برگزار شد و اعضای هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر ارومیه در سال چهارم دوره پنجم انتخاب شدند.

در این انتخابات حسین بخشایشی به عنوان رئیس و رسول اصغرزاده به عنوان نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شدند.

همچنین در جلسه روز گذشته صحن شورا، مرتضی پیری به عنوان دبیر اول، زلفعلی ابراهیمی دبیر دوم، حسین پناهی سخنگو، حجت‌الاسلام محمد خلیل پور خزانه‌دار شورای اسلامی شهر ارومیه برای سال آخر دوره پنجم انتخاب شدند.

از مهم‌ترین وظایف و اختیارات شورای شهر بررسی و شناخت کمبودها، نارسايی‌های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، اقتصادی و رفاهی حوزه انتخابيه و تهيه طرح‌ها و پيشنهادهای اصلاحی و راه حل‌های كاربردی در اين زمينه‌ها جهت برنامه‌ريزی و ارائه آن به مقامات مسئول ذيربط است.   

در دوره‌های گذشته بسیاری از مصوبات شورای شهر ارومیه در حوزه‌های مختلف تنها در حد وعده‌های بدون عمل باقی مانده و به نظر می‌رسد عملکرد این اعضای ضعیف و غیر قابل قبول بوده است.

این امر طبیعی است که هر شهری کمبودهای مختلفی در زمینه‌های گوناگون دارد و اعضای شورای شهر و مدیران شهری موظف هستند تا جایی که توانایی دارند در صدد رفع این کمبودها برآیند.

با توجه به تغییرات جدید در شورای اسلامی شهر ارومیه باید منتظر باشیم و ببینیم که در آخرین دوره فعالیت این اعضا، چه اقدام قابل توجهی در برنامه جدید شورای شهر ارومیه در راستای توسعه و پیشرفت شهر گنجانده شده و عملیاتی خواهد شد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید