12:03|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 22 شهریور 1399 - 09:28
کد خبر: 15016
یادداشت:

خلف وعده در افتتاح بیمارستان جامع زنان ارومیه

بیمارستان جامع زنان ارومیه یکی از پروژه‌های فاخر به شمار می‌رود که علیرغم وعده‌های متعدد همچنان به اتمام نرسیده است.
خلف وعده در افتتاح بیمارستان جامع زنان ارومیه

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، بهتر است برخی از مسئولین با جدیت بیشتری پای کار باشند و به جای حساسیت و پافشاری بر روی نامگذاری این بیمارستان به فکر افتتاح آن و آرامش بیماران باشند وگرنه در چنین شرایطی و صرفا با شعار استان در مسیر توسعه قرار نخواهد گرفت. 

لازم به‌ذکر است افتتاح بیمارستان جامع زنان ارومیه تا کنون برخلاف وعده‌های بسیار زیاد از سوی مسئولین محقق نشده و هر بار به مناسبت‌های تقویمی از جمله هفته دولت و سایر مناسبت‌ها  بسنده می‌شود اما عملا خبری از افتتاح نیست.

همچنین بر اساس اعلام برخی از رسانه‌های مجازی در حال حاضر بیش از 160 نفر از کادر درمان و اداری این بیمارستان وضعیت بلاتکلیفی دارند و نزدیک یک سال است آزمون استخدامی برای آن‌ها برگزار شده ، اما به علت خلف وعده در افتتاح بیمارستان افراد قبول شده وضعیت مشخصی ندارند که این مسئله سبب سردرگمی و نارضایتی آنان شده است و این موضوع نیازمند رسیدگی دستگاه متولی است.

از طرفی افتتاح این بیمارستان که بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند تاثیر مهمی در راستای بهبود وضعیت بهداشت و درمانی ارومیه داشته باشد متاسفانه مسئولین متولی تا کنون در عمل به وعده‌های خود نتوانستند کارنامه قابل قبولی داشته باشند و مانند بسیار دیگری از پروژه‌ها افتتاح بیمارستان جامع زنان نیز به بهانه‌های مختلف به تاخیر می‌افتد.

 
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

بلاتکلیف
1399/06/25 - 23:01

دستتون درد نکنه واقعا ما یک سال است بلاتکلیف هستیم ‌واسه بیمارستان استخدام شدیم و کسی جوابگوی ما نیست.

رویا
1399/06/22 - 20:27

جای تاسف داره .پس الان افتتاح نمیکنن بمونه برا کی