06:10|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 19 شهریور 1399 - 12:03
کد خبر: 15011
یادداشت:

فراموش نکنید کرونا هنوز هست/ همه در قبال سلامتی یکدیگر مسئولیم

همه اقشار جامعه در قبال جان و حفظ سلامتی همدیگر مسئول هستند از این رو خود مراقبتی و پرهیز از حضور در تجمعات می‌تواند گزینه قابل قبولی برای مبارزه با کرونا باشد
فراموش نکنید کرونا هنوز هست/ همه در قبال سلامتی یکدیگر مسئولیم

به گزارش سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، جولان کرونا در آذربایجان‌غربی همچنان ادامه دارد و با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما احتمال تشدید کرونا دور از انتظار نیست.

براساس آخرین آمار مبتلایان به کرونا در سطح استان در تاریخ ۱۷ شهریور، ۴۴۴ نفر بستری با علائم سندرم حاد تنفسی در کل بیمارستان‌های استان وجود داشته که از این تعداد ۱۱۳ مورد در بخش آی سی یو بستری و ۳۰ نفر به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

همچنین با ۴ مورد فوتی جدید، ۱ مورد ارومیه، ۱ مورد سلماس، ۱ مورد پیرانشهر، ۱ مورد شاهین دژ مجموع فوتی‌های استان به ۸۹۶ مورد افزایش یافت و تعداد مبتلایان بستری جدید در روز 17 شهریور، 88 می‌باشد.

 فصل سرما در راه است از این رو انتظار می‌رود مردم و مسئولین هر کدام در جایگاه خود تدابیر لازم و هدفمندی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا در روزهای آینده بیندیشند تا از تشدید و اوج گرفتن کرونا جلوگیری شود.

همه اقشار جامعه در قبال جان و حفظ سلامتی همدیگر مسئول هستند از این رو خود مراقبتی و پرهیز از حضور در تجمعات می‌تواند گزینه قابل قبولی برای مبارزه با کرونا باشد.

همچنین در شرایط کنونی ضرورت انجام اقدامات فرهنگی برای افزایش حساسیت و آگاه سازی مردم از سوی مسئولان می‌تواند تأثیرات اثر گذاری در پی داشته باشد.



 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید