18:45|سه شنبه, فروردین 28 ,1403
تاریخ انتشار: 19 شهریور 1399 - 11:43
کد خبر: 15010
یادداشت:

حذف مدارس کانکسی اولویت مسئولین آذربایجا‌ن‌غربی نیست؟

مسئولین آذربایجان‌غربی در جلسات مختلف مدام جمع آوری مدارس کانکسی را عنوان می‌کنند و وعده ی ساخت مدارس در شان دانش آموزان را می‌دهند اما این موضوع تا کنون در مرحله شعار باقی مانده و نتیجه چندان جالبی در پی نداشته است.
حذف مدارس کانکسی اولویت مسئولین آذربایجا‌ن‌غربی نیست؟

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، مدارس کانکسی یکی از دغدغه‌های دانش آموزان در مناطق کم برخوردار است که بارها شعارهایی از بهبود اوضاع آن به گوش رسیده اما اغلب این وعده ها بی‌حاصل باقی مانده است.

بی تردید دستگاه متولی باید به حل این موضوع توجه بیشتری داشته باشد و نسبت به بهسازی شرایط عملی‌تر اقدام نماید وگرنه با انتشار اخبار و رسانه ای کردن حرف‌های بی حاصل هیچ گونه تغییر ی در شرایط ایجاد نخواهد شد.

آیا این در شان دانش آموزان است که در چنین محلی مشغول به تحصیل باشند و در روزهای سرد زمستان هیچ گونه تجهیزاتی نداشته باشند؟ متولیان سرگرم کدامین امورات هستند که مدام خلف وعده می‌کنند؟

تخصیص اعتبار و بودجه لازم برای حل مشکلاتی از این قبیل در حوزه آموزشی وشاید جزو یکی از دلایل مسئولین باشد اما جذب خیرین و درخواست از نمایندگان برای جذب اعتبارت لازم در راستای توسعه ی فضای آموزشی می‌تواند گام موثری تلقی شود که نباید سهل انگاری کرد.

بنابراین بهتر است مسئولین اگر توانایی انجام برخی امورات را ندارند نسبت به وعده‌های ناسرانجام عجولانه عمل نکنند و موجب بی اعتمادی مردم نگردند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید