20:06|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 18 شهریور 1399 - 11:57
کد خبر: 15006
یادداشت:

مشکلات تمام نشدنی نوبت‌گیری در مراکز درمانی

مراجعه کنندگان نزد پزشک سال‌هاست که با مشکل نوبت گیری در مراکز درمانی مواجه هستند از این رو انتظار می‌رود این مشکل از سوی مسئولان امر حل شود تا بیماران به جز درد بیماری، از مشکلات دیگری رنج نبرند.
مشکلات تمام نشدنی نوبت‌گیری در مراکز درمانی

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، یکی از دغدغه‌های‌ اصلی مراجعه کنندگان به پزشک، نوبت گیری در مراکز درمانی است.

در چند سال اخیر متولیان در راستای سرعت بخشیدن خدمات به بیماران، طرح نوبت دهی اینترنتی را در مراکز درمانی راه اندازی کردند اما متاسفانه این امر هم نتوانست دردی از بیماران دوا کند و در حال حاضر نیز دریافت نوبت در بسیاری از مراکز درمانی با زحمت فراوانی حاصل می‌شود.

در بسیاری از موارد نیز امکان دارد اینترنت در دسترس همه مردم نباشد و یا اینکه با نحوه ثبت نام برای دریافت نوبت به صورت اینترنتی آشنایی نداشته باشند لذا نیاز است روش‌های آسان‌تری در اختیار مردم قرار بگیرد.

بیشتر مراجعه کنندگان به مراکز درمانی شهرستان ارومیه از شهرستان‌ها هستند و وقتی پای حرف آنان می‌نشینی از مشکلات دریافت نوبت برای مراجعه به پزشک گلایه مند هستند.

در برخی از موارد افزایش روال نوبت دهی و تعلل در این امر موجب می‌شود بیمارانی که در شرایط خوبی نیستند و نیاز ضروری به معاینه پزشک دارند نتوانند مدت زمان طولانی دریافت نوبت و رسیدن زمان مقرر برای مراجعه نزد پزشک را تحمل کنند. 

مراجعه کنندگان به پزشک سال‌هاست که با مشکل نوبت گیری در مراکز درمانی مواجه هستند از سوی دیگر در شرایط کنونی که شاهد شیوع همه گیر ویروس کرونا هستیم از مسئولان و متولیان انتظار می‌روند مشکلاتی که برای مراجعه کنندگان در هنگام مراجعه به پزشک وجود دارند را حل نمایند تا بیماران به جز درد بیماری خود، از مشکلات دیگری رنج نبرند.



 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید