05:36|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 16 شهریور 1399 - 11:16
کد خبر: 14994
یادداشت:

معضل گرانی بر دوش مردم آذربایجان‌غربی

گرانی سرسام آور این روزهای کرونایی مردم را گلایه‌مند از وضعیت کرده است و شعارهای پوچ و بی اساس مسئولین نیز درمانگر حل هیچ یک از این مشکلات نیست.
معضل گرانی بر دوش مردم آذربایجان‌غربی

سرویس اقتصادی باریش‌نیوز، گرانی در روزهایی که کرونا بسیاری از مشاغل را با تعطیلی و مشکلات متعددی مواجه ساخته است و مردم به سبب آن دچار مشکلات معیشتی شده اند از پا روی گلوی مردم گذاشته و متاسفانه نبود مدیریت و نظارت جامع و کافی برای کنترل بازار یکی از علل نارضایتی مردم به شمار می‌رود.

از طرفی همانطور که بارها از سوی رسانه‌های مختلف اطلاع رسانی شده است سودجویی و فرصت طلبی عده‌ای به این معضل دامن می‌زند که ورود دستگاه‌های نظارتی بر فروش اقلام مختلف بسیاری ضروری و حائز اهمیت است.

اما در حال حاضر یک سوال مطرح می‌شود، چرا علیرغم دغدغه و گلایه‌های مردمی از وضعیت آشفته گرانی و واکنش رسانه‌های متعدد مسئولین هیچ واکنش و اقدام قابل توجهی در این راستا انجام نمی‌دهند؟

اینکه برخی مسئولین در رزومه حل مشکلات گرانی خود صرفا به برگزاری چندین جلسه بی حاصل و تصاویر از بازدید ها بسنده کنند ، قابل قبول نیست و تا زمانی که نتیجه آن در بطن جامعه مشاهده نشود نمی‌توان به عنوان یک عملکرد مثبت پذیرفت.

انتظار می‌رود در شرایط فعلی متولیان امر با دقت و نظارت بیشتری پای کار بیایند و به حل مشکلات مردمی بپردازند. این مردم همان مردمی هستند که دولت چندین سال پیش با وعده تامین آسایش و رفاه آنان پای کار آمد. لذا باید تلاش خود را در ماه‌های پایانی دولت تدبیر و امید جهت جلب رضایت مردم انجام دهد، تا مردم نا امید نشوند.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید