14:36|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 15 شهریور 1399 - 08:39
کد خبر: 14984
یادداشت:

بازی با جان دانش‌آموزان، به چه قیمتی؟

علیرغم  اینکه آذربایجان‌غربی در وضعیت هشدار قرار دارد اما آموزش و پرورش استان به علت ضعف در عدم تنظیم برنامه‌ریزی متناسب با شرایط فعلی صبح امروز دانش‌آموزان را به پای کلاس درس کشاند.
بازی با جان دانش‌آموزان، به چه قیمتی؟

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، آغاز سال تحصیلی جدید با انتقادهای بسیار بالایی از سوی والدین و برخی مسئولین مواجه شد، یکی از اعضای شورای شهر در پیج اینستاگرامی خود نوشت، مراسم عزاداری در محل مسقف ممنوع، اما درس خواندن در محل مسقف آزاد است!

اطلاعیه‌های پی درپی آموزش و پرورش والدین دانش‌ آموزان را کلافه و ناراضی از وضعیت فعلی کرده است بطوری که در طی چند روزگذشته بیش از ده ها والدین با ارسال پیام به باریش نیوز خواستار ساماندهی این وضعیت نامطلوب از سوی اداره مربوطه شده‌اند.

آموزش و پرورش اگر در برابر چنین بی‌برنامگی روند مشخصی اتخاذ نکند بی تردید در آینده نه چندان دور آمار مبتلایان به کرونا در استان افزایش خواهد یافت.

برخی مخاطبان از تجمع بالای اولیا در مقابل مدارس در اولین روزآغاز سال تحصیلی خبر می‌دهند  و این در حالیست که گفته شده بود امروز فقط با 20 درصد ظرفیت کلاس‌ها برگزار می‌شود، آموزش و پرورش به چه قیمتی با جان دانش آموزان بازی می‌کند؟ آیا تمام زیرساخت‌ها جهت جلوگیری از انتقال این بیماری در مدارس آماده است؟



 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

زهرا ناجی آذر
1399/06/15 - 22:27

فرزندم را به مدرسه نمی فرستم با جان بچه های ما بازی نکنید