04:37|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 06 شهریور 1399 - 13:21
کد خبر: 14958
یادداشت:

نگاه مغرضانه برخی روابط عمومی‌ها در هفته دولت

دعوت های گزینشی از بین رسانه‌ها در هفته دولت برای اکثر اصحاب رسانه در این هفته آشکار است که انتظار می‌رود در این بین منافع عموم مردم مدنظر باشد و روابط عمومی‌ها بخاطر مشکلات شخصی خود نام رسانه‌ها را خط نزنند.
نگاه مغرضانه برخی روابط عمومی‌ها در هفته دولت

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، از ابتدای هفته دولت برخی افتتاحیه ها در سطح شهر ارومیه و نشست‌های مختلف برگزار شد که اغلب نام رسانه‌های منتقد از دعوت به این افتتاحیه‌ها خط خورد و این شاید جزو یکی از دستاورد های مهم برای مدیران کل به شمار می‌رود که اخبار خود را در دورهمی‌های دوستانه با یک کارت هدیه به پایان رسانند.

رسانه‌های منتقد بی تردید می‌توانند مانند نوری در تاریکی باشند که انتظار می‌رود بجای تهمت و حذف نام این رسانه‌ها مسئولین در انجام وظایف خود دقیق تر و با جدیت بیشتری عمل نمایند و در صدد حل مشکلات اداره مربوطه اقدام کنند.

حضوررسانه‌ها بدون تردید نقش اساسی در اجتماع دارد که نگاه مغرضانه برخی روابط عمومی ادارات بخاطر مشکلات شخصی سبب ایجاد شکاف می‌گردد و این در حالیست که همه رسانه‌ها حق دارند به طور شفاف و واضح نظرات خود را اعلام کنند و این نگاه از سوی روابط عمومی نه تنها موجب رشد نمی‌شود بلکه جامعه را متضرر می‌سازد. بنابراین روابط عمومی ادارات در راستای انجام وظایف خود باید دقت بیشتری به این مسائل داشته باشند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید