10:19|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 05 شهریور 1399 - 12:59
کد خبر: 14952
یادداشت:

طرح ترمیم بافت فرسوده در ارومیه به نتیجه نرسید!

طرح بهسازی و بازسازی بافت فرسوده شهر ارومیه چند سالی است که از سوی متولیان وعده داده می‌شود اما تاکنون اجرای این طرح عملیاتی نشده است.
طرح ترمیم بافت فرسوده در ارومیه به نتیجه نرسید!


سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، احیا و نوسازی بافت فرسوده شهری در ارومیه چند سالی است که از سوی مسئولان شهری وعده داده و عنوان می‌شود اما تاکنون عملکرد قابل توجهی از اجرای این طرح مشاهده نشده است. 

به گفته رئیس شورای شهر، ارومیه دارای 417 هکتار بافت فرسوده مصوب است که این رقم به صورت عمده بافت تاریخی و قدیمی شهر را شامل می‌شود. 

ترمیم و نوسازی بافت تاریخی شهر نقش بسیار مهمی در اقتصاد و صنعت گردشگری می‌تواند ایفا کند که باید مسئولان شهری با جدیت بیشتری در راستای بهسازی این اماکن اقدام کنند.

ارومیه ظرفیت بسیار زیادی در راستای توسعه و عمران شهری دارد که در صورت اجرای طرح‌های وعده داده شده از سوی مسئولان می‌توانست هم اینک به یکی از شهرهای توسعه یافته و مدرن در سطح کشور تبدیل شود. 

معضلات مختلف شهری سالهاست که گریبان این شهر را گرفته است و عدم تحقق وعده‌های مسئولان در راستای ترمیم و نوسازی بافت فرسوده نیز از دیگر معظلات این شهر به شمار می‌رود که باید منتظر شد و دید که چه زمانی مسئولان و متولیان در جهت اجرای ترمیم و نوسازی بافت فرسود این شهر کمر همت می‌بندند. 


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید