11:52|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 05 شهریور 1399 - 11:16
کد خبر: 14951
مسئول لابراتور نوین ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

ساخت پروتزهای متحرک در مجموعه لابراتور نوین ارومیه

ساخت پروتزهای متحرک از دیگر خدماتی است که در مجموعه لابراتور دیجیتال نوین ارومیه ارائه می‌شود.
ساخت پروتزهای متحرک در مجموعه لابراتور نوین ارومیه

مسئول لابراتور نوین ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز در مورد فعالیت‌های این مجموعه اظهار کرد: ساخت پروتزهای متحرک یا به زبان ساده‌تر دست دندان از دیگر خدماتی است که در مجموعه لابراتور دیجیتال نوین ارومیه ارائه می‌شود.

وی افزود: گرچه مراکز زیادی به ساخت این نوع پروتز اقدام می‌کنند ولی بسیاری از مواردی که باید رعایت شود تا یک کار عالی و حرفه‌ای در راستای زیبایی خط لبخند تحویل مراجعه کننده داده شود را رعایت نمی‌کنند.

وی گفت: اصول کار و آنچه در بحث دست دندان باید رعایت  شود فرم دندان نسبت به مدل وآناتومی صورت، رنگ دندان هماهنگ با رنگ پوست و سایز دندان نسبت به سایز فک و جنسیت شخص مورد نظر انتخاب می‌شود از موارد مهم دیگر، گرفتن یک قالب دقیق و بی‌نقص بسیار حائز اهمیت است از این رو قالب صحیح و دقیق باعث می‌شود تا مراجعه کننده با لقی دندان مواجه نشود و در غذا خوردن به مشکل برنخورد.

 مسئول لابراتور دیجیتال نوین ارومیه در ادامه تصریح کرد: دندانسازی  تلفیقی از علم و هنر است که مجموعه لابراتور دیجیتال نوین با همکاری بهترین پروتوزیست‌ها لبخند زیبایی را برای شما به ارمغان می‌آورد و انتظارات مراجعه کنندگان از یک دست دندان با کیفیت بسیار مناسب را برای شما فراهم می‌کند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید