15:32|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 04 شهریور 1399 - 10:16
کد خبر: 14943
یادداشت:

وعده‌های پوچ رهاورد شورای شهر برای مردم ارومیه

چند سالی از انتخابات شورای شهر در ارومیه می‌گذرد اما تا کنون علیرغم وعده‌های زیاد  و پشت تریبونی شاهد جهش چشمگیری در این حوزه نبوده‌ایم و متاسفانه وعده‌های داده شده در زمان انتخابات اغلب به فرواموشی سپرده شدند.
وعده‌های پوچ رهاورد شورای شهر برای مردم ارومیه

سرویس سیاسی باریش‌نیوز، نگاهی گذرا به سایت اطلاع رسانی شورای شهر ارومیه و چند پیام تبریک و تسلیت بارگذاری شده در این سایت به راحتی عملکرد نه چندان قابل قبول شورای شهر ارومیه را به تصویر می‌کشد که شاید بر ذهن هر مخاطبی این سوال خطور نماید که در طول این سال‌ها اعضای شورای شهر کدامین گام موثر را در راستای رفع محرومیت‌های این شهر کرده‌اند؟

چند روز گذشته بار دیگر زمان انتخابات هیئت رئیسه فرا رسید خبرها در فضای مجازی منتشر شد که این انتخابات هم به تعویق افتاد ، اگرچه اقدامات چشمگیری انجام نمی‌پذیرد  اما در عوض با هر بار انتخابات هیئت رئیسه فضای مجازی به انتشار اخباری از آقایان پشت میز نشین مزین می‌گردد که این رویداد بزرگ را باید به همشهریانمان در ارومیه تبریک گفت.

حال چند ماه دیگر باز هم انتخابات شورا برگزار می‌شود و بدون شک افراد با شعار خدمت به مردم در میدان انتخابات حاضر می‌شوند و انتظار حمایت از مردم را دارند، اما جای یک سوال در این بین خالیست که در این مدت چه اقدامات در خور و شایسته مردم شهر ارومیه انجام گرفته است؟

روزها یکی پس از دیگری می‌گذرد حال این مردم هستند که باید در آینده برای این شهر تصمیم بگیرند و آگاهانه و با هوشیاری در انتخابات شرکت کنند و الا اگر صرفا منافع شخصی مطرح باشد انتظاری برای پیشرفت در این شهر پوچ و بی نتیجه خواهد بود.

این رسانه در صورتی که شورای شهر ارومیه گام موثری برای آبانی این شهر برداشته باشد آمادگی لازم را جهت انتشار آن اعلام می‌کند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید