03:22|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 04 شهریور 1399 - 09:08
کد خبر: 14941
یادداشت:

برگزاری هفته دولت بدون توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا

هفته دولت که چند روزی از آن می‌گذرد بدون در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی توسط مسئولین می‌گذرد و این در حالیست که تا کنون بیشترین تاکید از سوی متولیان امر مبنی بر پرهیز از تجمعات در روزهای کرونایی شده بود.
برگزاری هفته دولت بدون توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا

 سرویس اجتماعی باریش‌نیوز ،اکنون که در هفته دولت قرار داریم متاسفانه علیرغم تاکید فراوان ستاد مبارزه با کرونا به جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اما مسئولین آذربایجان‌غربی از هیچ تجمعی برای برگزاری افتتاح و کلنگ زنی ها کم نگذاشتند و ثابت کردند به مصوباتی که حتی مورد تاکید خودشان است و از مردم انتظار رعایت آن را دارند بی‌تفاوت هستند.

در حالی که در سراسر جهان به علت کرونا اغلب جلسات،افتتاح ها و مراسمات به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود اما در آذربایجان‌غربی همچنان هر مسئولی تمایل دارد کلنگ را در حضور ده‌ها نفر به زمین بزند و گویا هیچ کرونایی آن‌ها را از چنین تصمیماتی نمی‌تواند منصرف کند.

استان در حال حاضر وضعیت بهتری نسب مدتی پیش دارد اما با توجه به نادیده گرفتن پروتکل‌های بهداشتی و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی به ‌نظر می‌رسد در روزهای آینده بازهم شاهد روند صعودی مبتلایان به کرونا باشیم.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید