14:35|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 03 شهریور 1399 - 13:04
کد خبر: 14939
یادداشت:

لزوم رعایت بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی در نانوایی‌ها

با توجه به شیوع ویروس کرونا یکی از اصلی ترین مکان‌های انتشار کرونا نانوایی‌ها می باشد که باید پروتکل های بهداتشی در این اماکن بیشتر رعایت شود.
لزوم رعایت بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی در نانوایی‌ها

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، نانوایی ها به عنوان یکی از مراکز اصلی شیوع کرونا است و روزانه مردم بیشتری به این مکان مراجعه می کنند که باید نکات بهداشتی برای پیشگیری در این اماکن بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

شهروندان ارومیه با شیوع ویروس کرونا رعایت بهداشت فردی و اجتماعی را بیش از پیش مورد توجه جامعه قرار داده اند، ولی  در این میان برخی مشاغل از جمله نانوایی‌ها باید در سخت‌ترین شرایط هم به کار خود ادامه دهند تا مردم با خیالی آسوده، نان مورد نیازشان را تهیه کنند.

در برخی از نانوایی های به طور کامل مسائل بهداشتی را رعایت می شود اما متاسفانه در این میان برخی نانوایی های شهر نه تنها هنوز به دلیل دستگاه کارتخوان از مشتریان پول نقد در یافت می کنند که این امر می تواند باعث انتشار ویروس کرونا باشد.

یکی دیگر از عوامل انتشار ویروس کرونا در نانوایی ها بی توجهی به استفاده از اثقلام بهداشتی از قبیل ماسک و دستکش ، حضور متراکم مردم کنار هم در صف ها می باشد.

باید در نانوایی ها برای انتشار هرچه کمتر ویروس کرونا از یک نفر برای دریافت پول نقد و یک نفر برای دادن نان استفاده شود و از همه مهتر باید شهروندان هم باید بیشتر از کارت بانکی استفاده کنند تا همه دست به دست هم دهیم و کرونا را شکست دهیم.

شهروندان ارومیه برای خرید نان حداقل امکان از سفره نان استفاده کنند تا پروتکل های بهداشتی هرچه بهتر در این اماکن رعایت شود.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید