18:13|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 03 شهریور 1399 - 10:27
کد خبر: 14936
رئیس سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری در گفت و گو با باریش:

سامانه 137 پل ارتباط مردم و مدیریت شهری

سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری آماده پذیرش تمامی در خواست‌ها ، پیشنهادها و شکایات مردمی است که انتظار می‌رود مردم جهت حل مشکلات منطقه خود با این سامانه در ارتباط باشند.
سامانه 137 پل ارتباط مردم و مدیریت شهری

احسان مهدی پور، رئیس سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری ارومیه در گفت و گو با باریش‌نیوز، گفت: این سامانه از اواخر سال1387 زیر نظر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری فعالیت خود را آغاز کرد و پس از آن درسال 1396 زیر نظر معاونت بازرسی شهرداری فعالیت می‌کند که مردم می‌توانند جهت اطلاع وپیگیری مشکلات محل زندگی با این سامانه در تماس باشند.

وی افزود :  باتوجه به رویکرد شهرداری مبنی بر مردمی بودن در سال 1396 تصمیم گیری شد که این سامانه در ادامه مانند سایر کلانشهرها به‌صورت سیستمی عمل کندو در این راستا اقدام به راه اندازی نرم افزار جامع جهت توسعه بیشتر شد.

مهدی پور بیان کرد: در این سامانه تمامی تماس‌ها ضبط و ذخیره می‌شود و درسیستم آدرس، منطقه بندی و ناحیه بندی انجام می‌گیرد که سپس به واحد مربوط ارجاع داده می‌شود و برای شهروند کد پیگیری در نظر گرفته می‌شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مشکلات مردمی بر حسب اولویت بندی انجام می‌گیرد و برخی از مشکلات که امکان رسیدگی به آن‌ها در دسترس تر است جزو اولویت‌ها است.

رئیس سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری ارومیه در ادامه گفت: لازم به ذکر است پس از رسیدگی به درخواست‌های مردمی نتیجه اقدامات انجام گرفته در سیستم ثبت می‌شود و توسط معاونت پیگیری در این واحد با شهروند تماس می‌گیرد تا نتیجه رسیدگی به در خواست شهروند را اطلاع دهد و اقدامات انجام گرفته به‌طور کامل پیگیری شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید