07:16|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 02 شهریور 1399 - 11:49
کد خبر: 14933
یادداشت:

عدم مدیریت در هدایت آب‌های سطحی در ارومیه

عدم طراحی مناسب شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی در ارومیه اثرات نامطلوبی به بار می‌آورد به طوری که با کمترین میزان بارش شاهد آبگرفتگی معابر شهری و ایجاد مشکل برای شهروندان را شاهد هستیم.
عدم مدیریت در هدایت آب‌های سطحی در ارومیه

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، نبود زیرساخت‌های مناسب شهری در راستای دفع آب‌های سطحی سبب تجمع آب هنگام بارندگی در معابر شهری می‌شود.

عدم توجه به طراحی مناسب شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی در ارومیه اثرات نامطلوبی از جمله آبگرفتگی معابر و کانال‌ها، ایجاد ترافیک و مشکلات دیگری را به همراه دارد.

به طوری که با کمترین میزان بارش شاهد آبگرفتگی معابر شهری و ایجاد مشکل برای شهروندان را شاهد هستیم.

صبح امروز یکشنبه 2 شهریور ماه نیز با عبور امواج ناپایدار شاهد بارش شدید باران در ارومیه بودیم که طبق دریافت پیام‌های مردمی در مناطق مختلف شهر آبگرفتگی معابر مشکلات زیادی برای عبور و مرور شهروندان ایجاد کرد.

مشکلات شهری در ارومیه بیانگر آن است که اقدامات صورت گرفته براساس مطالعه و طرحی هدفمند پیش نرفته و نیاز است تا مدیران شهری در راستای توسعه زیرساخت‌های شهر اقدامات مناسبی انجام دهند. 

مسئله دفع آب‌های سطحی از مسائل عمده ايمن سازی مناطق مسكونی از خطر وقوع سیلاب و در نهایت رفع خسارات احتمالی از مناطق شهر است که انتظار می‌رود رفع این مشکل در اولویت کاری مسئولان شهری قرار بگیرد.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید