15:06|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 02 شهریور 1399 - 11:28
کد خبر: 14932
یادداشت:

سدمعبر معضلی ماندگار در ارومیه

سدمعبر یکی از معظلات بزرگ در سطح شهر ارومیه است که تاکنون اقدامات قابل توجه و چشمگیری در راستای ساماندهی این معضل از سوی مدیران شهری صورت نگرفته است.
سدمعبر معضلی ماندگار در ارومیه

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، اشغال و مسدود کردن معابر اقدامی غیر قانونی بوده و کسی تحت هیچ شرایطی نباید این مسیرها را مسدود کند.

متاسفانه سوء مدیریت در خدمات شهری باعث شده برخی از کسبههای شهر اقدام به سد معبر در جلوی مغازه خود کنند که این کار باعث گلایه خیلی از شهروندان میشود که باید تدابیری برای جلوگیری و مدیریت این مسئله از سوی شهرداری صورت پذیرد.

اشغال و مسدود کردن معابر در منظر عمومی باعث  برهم خوردن آرامش شهر و شهروندان و مخدوش شدن مبلمان شهری می‌شود که برخی وقت ها موجب می شود که عابران پیاده تغییر مسیر داده و از خیابان برای عبور استفاده کنند که مککن است حادثه آفرین باشد.

اصلیترین نابسامانی شهر در حاشیه و ورودی شهر ایجاد شده و وانت بارها علاوه بر ایجاد سد معبر در معابر اصلی و ترافیک اقدام به فروش میوه جات و دیگر اجناس می کنند همین موضوع خطرات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

خیابان خرمشهر و کمربندی ارومیه از خیابان هایی هستنند که با خرید و فروش ضایعات چهره زشتی را به خود داده اند و بدون توجه به پیاده رو ضایعات را تا چند متر در جلوی مغازه خود پخش می کنند که هم باعث ایجاد آلودگی و هم بسته شدن پیاده رو می شود که لزوم هر چه بیشتر رسیدگی از طرف مسئولین ذیربط را دارد.

مدیران شهری می توانند به مغازه دارنی که اقدام به سد معبر در سطح شهر می کنند ضمن تذکر جرائم سنگینی را در نظر بگیرند یا حتی اقدام به پلمپ بکنند تا چهره زیبای شهر مخدوش نشود، ولی متاسفانه با وجود نابسامانی در سد معبر و خدمات شهری شهرداری ارومیه  اقدام اثرگذاری در این مورد را هنوز ترتیب نداده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

/4
1399/06/02 - 22:52

باسلام خسته نباشید والله این سد معبر در 8 شهریور خیلی بیشتر به چشم میخوره مخصوصا 8شهریور کوچه ی 36 که ده ها بار شکایت شده ولی ترتیب اثر ندیدیم اگر رسیدگی شود خیلی ممنون میشویم