10:29|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 30 مرداد 1399 - 13:01
کد خبر: 14924
به مناسبت هفته دولت:

افتتاح 347 کیلومتر مسیر مواصلاتی در آذربایجان‌غربی

به مناسبت هفته دولت در آذربایجان‌ غربی 347 کیلومتر مسیر مواصلاتی افتتاح می‌شود که این مسیرها شامل بزرگراه، راه روستایی و راهای بهسازی شده می‌باشد.
افتتاح 347 کیلومتر مسیر مواصلاتی در آذربایجان‌غربی

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز، محمد اسلامی وزیر راه شهر سازی در سفر دو روزه خود به آذربایجان غربی گفت: هفته دولت را به تمام دولتمردان و کارکنان دولت تبریک عرض می کنم و یاد و خاطره شهدای دولت را گرامی می‌داریم.

وی افزود: بمناسبت هفته دولت در آذربایجان غربی 347 کیلومتر راه افتتاح خواهیم کرد که شامل بزرگراه ، راه روستایی و راهای بهسازی شده می باشد.

اسلامی همچنین اظهار کرد: عملیات اجرای باند دوم خوی به رازی که یک جاده بین الملی محسوب می شود را تا سه سال آینده به یک اتوبان تبدیل خواهیم کرد.

وزیر راه و شهر سازی گفت: در طرح اقدام ملی مسکن مهر بیش از 530 هزار نفر در کشور واجد شرایط هستند که از این تعداد  نزدیک به 20 هزار نفر پول واریز کردند و تعدادی مسکن مهر در استان آذربایجان غربی آماده تحویل به مردم می باشد.

وی افزود: یکی از مهم ترین عملیات استان که باید اجرایی شود گسترش جاده ایواغلی به مرز بازرگان می باشد که کی از شاه راه های مرزی استان است.

اسلامی گفت: مجموعه راهداری با عملکرد های خوب و شایسته خود باعث افزایش حس امنیت و رضایتمندی مردم خواهد شد.

وزیر راه شهرسازی نیز در مورد خط ریلی دو کشور ایران و ترکیه نیز افزود: با کشور دوست وهمسایه ترکیه گفت و گو هایی در مورد اتصال ریلی دو کشور انجام گرفته و در حال بررسی و پیگیری می باشد که به محض تفاهم دوطرفه، به مرحله اجرا خواهد رسید.

وی نیز اظهار کرد: در این میان ارتباط ریلی در مسیر قطور و رازی در حال انجام می باشد و در ایام کرونا هم کاهشی در جابه‌جایی نداشتیم.

اسلامی افزود: با وجود شیوع ویروس کرونا که یک بحرانی جهانی میباشد وزارت راه و شهرسازی نیز در این شرایط بحرانی در فرودگاه ها، بنادر، پایانه‌ها تلاش کرده که پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت و کنترل می کند.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه افزود:  اتوبان ارومیه به سرو کامل شده و انشالله تا پایان مهر باقی مانده مسیر نیز تکمیل خواهد شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید