19:46|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 30 مرداد 1399 - 08:54
کد خبر: 14919
باریش گزارش می دهد:

سفر وزیر راه و شهرسازی در روزهای کرونایی به آذربایجان‌غربی

روز گذشته وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان‌غربی سفر کرد که طبق تصاویر منتشر شده اغلب مصوبات ستاد مقابله با کرونا در این سفر نادیده گرفته شده است.
سفر وزیر راه و شهرسازی در روزهای کرونایی به آذربایجان‌غربی

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، در حالیکه در ایام کرونایی تاکید می‌شود از هرگونه تجمع خودداری اما چهارشنبه 29 مرداد وزیر راه و شهرسازی به استان سفر کرد، اگر چه این سفر مزایایی برای استان در پی دارد اما در شرایط فعلی اولویت جان مردم است و این افتتاح ها با تجمع بالا تهدیدی برای جان مردم تلقی می‌شود که بی تردید چنین سهل انگاری از سوی متولیان امر قابل پذیرش نیست.

بهتر است در این ایام با توجه به پیشرفت تکنولوژی و گسترش امکانات این افتتاح‌ها بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شود و از برگزاری چنین تجمعاتی خودداری گردد.

در اکثر تصاویر منتشر شده متاسفانه خبری از رعایت فاصله گذاری اجتماعی نیست و این سهل انگاری ممکن است آسیب‌های زیادی را در پی داشته باشد.اکنون باید از متولیان امر سوال کرد آیا ثبت تصاویر یادگاری حائز اهمیت است یا جان مردم؟

انتظار می‌رود همزمان با هفته دولت که کلنگ زنی‌ها و افتتاح‌هایی در سراسر استان شکل می‌گیرد بدون ایجاد تجمع و بصورت ویدئو کنفرانس باشد.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید