13:27|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 28 مرداد 1399 - 09:18
کد خبر: 14901
رئیس گروه پیش‌بینی سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

پایداری هوا در آذربایجان‌غربی

در روزهای پایانی هفته جاری جو آرامی در سطح استان حاکم است و با تقویت الگوی تابستانی انتظار می‌رود دمای هوا در سطح استان بین 2 الی 3 درجه افزایش یابد.
پایداری هوا در آذربایجان‌غربی

مهدی صابری، رئیس گروه پیش‌بینی سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در مورد آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی استان با توجه به استقرار امواج پایدار پدیده قابل توجهی در سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود.

وی افزود: در روزهای پایانی هفته جاری جو آرامی در سطح استان حاکم است و با تقویت الگوی تابستانی انتظار می‌رود دمای هوا در سطح استان بین 2 الی 3 درجه افزایش یابد.

صابری گفت: از اوایل هفته آینده علاوه بر اینکه دمای هوا کاهش می‌یابد در مناطق شمالی استان بارش‌های پراکنده و رگباری پیش‌بینی می‌شود.        

رئیس گروه پیش‌بینی سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در ادامه به وضعیت دمایی آب و هوا نیز اشاره و تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته شهرستان اشنویه با 13 درجه بالای صفر خنک‌ترین شهر استان و بوکان با 33 درجه گرم‌ترین شهر استان ثبت شده و همچنین دمای هوای ارومیه نیز ما بین 17 و 29 درجه در نوسان گزارش شده است.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید