14:23|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 27 مرداد 1399 - 11:19
کد خبر: 14897
یادداشت:

ضرورت حل مشکلات شهرستان زرخیر تکاب

چندین روز گذشته استعفای امام جمعه تکاب که واکنش‌های بسیار زیادی را در فضای مجازی به همراه داشت و در پی آن سرپرست جدید فرمانداری که با حفظ سمت درحوزه اجتماعی استان در این شهر مشغول به خدمت شد سبب ایجاد برخی نابسامانی‌ها در این شهر شده است که حل این موضوعات ضروری و مهم تلقی می‌شود.
ضرورت حل مشکلات شهرستان زرخیر تکاب

سرویس اجتماعی باریش نیوز، متاسفانه طی این هفته امام جمعه تکاب استعفا داد که بر اساس وی علت این استعفا مسائل شخصی و بی توجهی به مطالبات وی عنوان شد.

این شهر در طی چندین سال اخیر فرمانداران متعددی را به خود دید اما در نهایت تغییرات گسترده ناراضایتی‌هایی را در پی داشت که حل این مسائل در شهری که از پتانسیل عظیمی برخوردار است ضروری بنظر می‌رسد.

در نهایت چندین روز گذشته طباطبایی مدیرکل امور اجتماعی استانداری با حفظ سمت در تکاب به عنوان سرپرست فرمانداری منصوب شد که رفت و آمدهای مکرر و جایگاه او در حوزه اجتماعی استان اوضاع را سخت تر می‌کند و بی شک بهبود وضعیت این شهر را با دیگردچار مشکلات زیادی می‌کند که حل آن باید جزو اولویت‌های متولیان امر باشد.

مسئولین باید عنایت و توجه کافی را در مدیریت و ساماندهی این شهر داشته باشند که متاسفانه نابسامانی‌های فعلی و نبود امکانات کافی مردم و مسئولین و رسانه‌های تکابی را از وضعیت فعلی گلایه مند کرده است.




 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید