13:11|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 25 مرداد 1399 - 11:02
کد خبر: 14879
یادداشت:

مشکلات اقتصادی خطرناک تر از کرونا

در روزهایی که کرونا همچنان قربانی می‌گیرد متاسفانه به علت راکد شدن کسب و کارها مشکلات اقتصادی بد تر از کرونا جامعه را تحت تاثیر گذاشته است.
مشکلات اقتصادی خطرناک تر از کرونا

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، زندگی در روزهای کرونایی که هر روز افراد زیادی را مبتلا می‌کند و قربانی می‌گیرد قطعا وضعیت معیشتی خیل عظیمی از مردم را دچار آسیب کرده است و از طرفی چاره به جز عادت به زندگی با ویروسی که زمان پایان آن معلوم نیست وجود ندارد.

در این بین افراد زیادی اعم از مغازه داران، مدیران مهدکودک‌ها، مدارس غیرانتفاعی و آموزشگاه ها و بسیاری دیگر از مشاغل دچار آسیب مالی شدید و جدی شده‌اند که از طرفی رفع مشکلات این اقشار با توجه به فشارها و تحریم‌های فعلی که در کشور حاکم است اوضاع را سخت‌تر می‌کند.

بنابراین اغلب با توجه به این شرایط نسبت به بازگشایی و فعالیت اقدام کرده‌اند اما این فعالیت‌ها در چنین موقعیت خطرناکی باید با حداکثر توان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام پذیرد تا کمترین تبعات و خسارت‌های جانی را در پی داشته باشد.

و در نهایت انتظار می‌رود دولت تمام توان خود را برای ساماندهی این وضعیت بکار بگیرد و در این ماه‌های پایانی با حضور افراد توانمند و لایق در تمام امورات اجرایی تحول دیگری را ایجاد نماید.















 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید