16:24|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 23 مرداد 1399 - 11:47
کد خبر: 14870
یادداشت:

ثبت نام مدارس در ارومیه دردسر ساز شد

ثبت نام مدارس در روزهای کرونایی که ستاد استانی به وفور تاکید می‌کند از اجتماع پرهیز شود سبب تجمعات خانواده‌ها در مدارس شده است و این موضوع بی شک جان افراد را تهدید می‌کند.
ثبت نام مدارس در ارومیه دردسر ساز شد

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در روزهایی  که کرونا هر روز افراد بیشتری را درگیر می‌کند و تعداد بالایی از همنوعانمان قربانی این ویروس منحوس شده‌اند، انتظار می‌رود مسئولین برنامه خاصی جهت کاهش تجمعات در مدارس داشته باشند و هر مسئله ای بهانه‌ای برای تجمع مردمی نباشد.

اما متاسفانه مسئولین در نهادهای متولی هیچ برنامه خاصی برای مقابله با این ویروس و کاهش تجمعات ندارند و در حالیکه می‌توانستند از امکانات و تکنولوژی نوین برای کاهش تجمعات جهت ثبت نام استفاده نمایند ترجیج دادند باز هم به همان روال گذشته این امورات انجام پذیرد.

بی تردید سهل انگاری و کوتاهی در بکارگیری روش های نو و ایده های جدید در این دوران جان والدین بسیاری را تهدید می‌کند که می‌بایست نهاد مربوطه در طی این چند ماه پس شیوع کرونا برنامه ‌ای برای ثبت نامی‌ها و انجام امورات دانش آموزان در مدارس داشته باشد، اما این ضعف موجب گسترش تجمعات شده است که اغلب بدون رعایت فاصله گذاری و نبود پروتکل‌های بهداشتی شکل می‌گیرد. 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

Sana hazrati
1399/05/23 - 21:37

لطفا به هزینه های بالای مدارس هم رسیدگی کنین.شهریه ۷ ملیون تومنی چجوری قراره با یه حقوق بازنشستگی پرداخت بشه