14:01|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 22 مرداد 1399 - 09:30
کد خبر: 14863
باریش‌ گزارش می‌دهد:

اخبار ضد و نقیض دادِ کنکوری‌ها را در آورد

پس از شیوع کرونا که اغلب تمامی امورات دچار تغییرات شده است و در این میان برگزاری کنکور نیز جزو یکی از موارد اساسی است که اخبار ضد و نقیض آن باعث سردرگمی کنکوری‌ها شده است.
اخبار ضد و نقیض دادِ کنکوری‌ها را در آورد

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در حالی که انتظار میرفت با توجه به اینکه اغلب مردم بخاطر وضعیت کرونایی به لحاظ روحی دچار آسیب شده‌اند مسئولین تصمیات دقیق‌تری از انجام امورات بگیرند متاسفانه نبود ثبات کافی و اخبار مختلف کنکوری دانش آموزان را نگران کرده است.

اینکه کنکور باید با تأخیر برگزار می‌شد یا سر همین موعد مقرر از پیش تعیین شده بهترین زمان برای اجرای آن بود، مسئله‌ای است تخصصی که قاعدتاً باید ستاد ملی مبارزه با کرونا در مشورت با سازمان سنجش و سایر نهادهای مرتبط تعیین تکلیف می‌کرد. 

پس از کش‌وقوس‌های فراوان چند هفته‌ای، بالاخره خبر آمد که تصمیم نهایی برای اجرای کنکور در روز ۳۱ مرداد تعلق گرفته است و این در حالی است که همین شب گذشته خبر آمده بود که کنکور یک ماه عقب افتاده است.

همچنان باید تاکید کرد اینکه کنکور باید همین ۳۱ مرداد برگزار شود یا خیر یک تصمیم کارشناسی است که به هرحال گرفته شده، اما آیا این اتفاقات موجب افزایش استرس در بین  کنکوری‌ها نمی‌شود؟

بی‌تردید کسانی که این پروسه بسیار سنگین و استرس‌آور کنکور را درک کرده‌اند می‌دانند که افزوده شدن معادله ده مجهولی زمان اجرای کنکور و ده‌ها خبر ضدونقیض تعویق یا عدم تعویق کنکور چگونه می‌تواند به امنیت روانی آنها در این روزهای حساس پایانی ماراتن کنکور ضربه بزند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید