01:55|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 20 مرداد 1399 - 09:38
کد خبر: 14846
یادداشت:

کدام یک موثرتر است؟سامانه سامد یا رسانه‌ها!

بی‌تردید رسانه‌ها می‌توانند تاثیر زیادی را در ارتباط  بین مردم و مسئولین داشته باشند که این موضوع باید جزو اولویت‌های مسئولین در آذربایجان‌غربی باشد.‌
کدام یک موثرتر است؟سامانه سامد یا رسانه‌ها!

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، سامانه سامد مدت‌هاست برای پاسخگویی مدیران به مردم در نظر گرفته شده است علیرغم اینکه این راهکار می‌تواند تاثیر مثبتی در استان داشته باشد اما متاسفانه به نظر می‌رسد یک رفتار نمایشی از جانب برخی مدیران است که در شرایط دیگر حاضر به پاسخگویی  به مشکلات مردمی از طریق رسانه‌ها نیستند.

سامانه‌ها که می‌توانند تاثیر بسیار بالایی را در ارتباط بین مردم و مسئولین داشته باشند اما اغلب به علت عدم پاسخگویی از سوی مدیران این ارتباط گیری‌ها ناسرانجام می‌ماند و موجب ایجاد شکاف می‌شود.

پاسخگویی به مشکلات مردمی قطعا یکی از موارد حائز اهمیتی است که مسئولین امر باید بیش از هر مسئله ای توجه داشته باشند وگرنه با حرکات نمایشی نتیجه ای به جز ناامیدی در بین مردم در پی نخواهد داشت.

در حال حاضر که کرونا محدودیت‌های زیادی را ایجاد کرده است بهره گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی می‌تواند تاثیر مهمی در ایجاد ارتباط گسترده‌تر بین مردم و مسئولین داشته باشد.

بنابراین بهتر است مسئولین علاوه بر حضور در سامانه سامد که بنظر می‌رسد نمی‌توان فقط به آن اکتفا کرد بهتر است از طریق رسانه‌ها پاسخگوی مشکلات مردمی باشند. 


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید