17:51|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 13 مرداد 1399 - 09:10
کد خبر: 14816
یادداشت:

جولان کرونا در نانوایی‌های ارومیه

نبود نظارت کافی در نانوایی‌ها و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی متاسفانه در این روزها گسترش پیدا کرده است و این موضوع جان مردم را نیز به خطر می‌اندازد که نیازمند ورود جدی دستگاه‌های نظارتی است.
جولان کرونا در نانوایی‌های ارومیه

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در روزهای کرونایی علیرغم تاکیدات بسیار و مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا متاسفانه برخی از نانوایی‌ها همچنان بی‌توجه به این موضوع هستند و این سبب گسترش بیماری در بین مردم است.

در این روزهایی که کرونا هر روز افراد بیشتری را مبتلا می‌کند انتظار می‌رود تمام اصناف در راستای عمل به رسالت و وظایف خود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت حفظ جان مردم در این مسیر گام بردارند  اما برخی به اهمیت این موضوع بی‌تفاوت هستند و با بی‌توجهی به مصوبات ستاد استانی زحمات یک مجموعه را نیز به باد می‌دهند.

در همان روزهای ابتدایی که کرونا در سطح شهر گسترش پیدا کرد مسئولین به عدم دریافت وجه نقد توسط نانوایی‌ها تاکید کردند اما با گذشت چندین ماه همچنان عده‌ای تخلف می‌کند و بدون در نظر گرفتن وضعیت حاکم بر شهر با این رفتارهای ناشایست باعث افزایش بیماری می‌شوند.

پیام‌های مردمی حکایت از عدم رعایت موارد بهداشتی در نانوایی‌های سطح شهر دارد که موجب نگرانی مردم شده است و نیازمند ورود جدی تر دستگاه‌های نظارتی است.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید