14:28|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 12 مرداد 1399 - 08:57
کد خبر: 14811
رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

تاکسی‌ها فقط 2 مسافر در صندلی عقب خودرو سوار کنند

در راستای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، سوار کردن بیش از 2 مسافر در صندلی عقب تاکسی‌ها تخلف محسوب می‌شود و در صورت مشاهده با آنان برخورد می‌شود.
تاکسی‌ها فقط 2 مسافر در صندلی عقب خودرو سوار کنند

مهدی مژدهی‌فر، رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، اظهار کرد: طبق بخشنامه ستاد مبارزه با کرونا،تاکسی‌های سطح شهر موظف هستند در صندلی عقب تاکسی تنها تعداد 2 مسافر را سوار کنند.

وی با اشاره به اینکه سوار کردن بیش از 2 نفر در صندلی عقب تاکسی‌ها تخلف محسوب می‌شود، افزود: بازرسان سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در ایستگاه‌های تاکسی در سطح شهر ارومیه مستقر هستند و در صورت مشاهده تخلف تاکسی‌ها با آنان برخورد می‌شود.

این مسئول ادامه داد: صندلی اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی نیز علامت گذاری شده و با ظرفیت بسیار کم، اقدام به جابه جایی مسافر می‌کنند.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت تخلف اتوبوس و تاکسی‌های سطح شهر ارومیه در راستای عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با سامانه 137 تماس گرفته و اطلاع دهند تا با آنان برخورد شود.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

علیرضا
1399/05/14 - 17:13

البته در حرف همانطور است ولی در عمل عکس آن می باشد