13:09|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 09 مرداد 1399 - 11:21
کد خبر: 14801
یادداشت:

 دل‌نگرانی والدین از کنکور فرزندان در روزهای کرونایی

کنکور سال 1399 و دل‌نگرانی خانواده ها برای حضور فرزندانشان یکی از موضوعات مهمی است که مورد توجه کاربران اجتماعی در روزهای اخیر بوده است.
 دل‌نگرانی والدین از کنکور فرزندان در روزهای کرونایی

سرویس اجتماعی باریش نیوز، کنکور امسال در حالی برگزار می‌شود که کشور در شرایط بحرانی قرار دارد و روزانه افراد بسیار زیادی به علت ابتلا به بیماری کرونا جان خود را ازدست می‌دهند.

دانش‌آموزان کنکوری در این روزها استرس بالایی جهت شرکت دراین ماراتن را دارند و از طرفی در صورتی که کوچک ترین سهل انگاری انجام گیرد جان دانش آموزان به خطر بیفتد که باید تمهیدات ویژه‌ای جهت حفظ جان دانش آموزان در نظر گرفته شود.

کنترل و اعمال فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنکور باید ‌به طور جدی پیگیری شود و نظارت کامل بر روی اجرای قوانین سر آزمون جهت حفظ جان دانش آموزان وجود داشته باشد.

دانش آموزان نیز باید تمام موارد بهداشتی را رعایت نمایند زیرا همه ما خوب می‌دانیم که کرونا با هیچ کسی شوخی ندارد و خطر هرلحظه در کمین جان افراد بیخیال است.

در آذربایجان‌غربی با توجه به وضعیت قرمز و شرایط نامناسب، دانش‌آموزان باید بیشتراحتیاط کنند و توصیه می‌شود از تجمعات قبل از برگزاری کنکور در محوطه نیز خودداری نمایند، مبادا یک کنکور موجب یک عمر پشیمانی شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید