16:43|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 07 مرداد 1399 - 11:58
کد خبر: 14787
یادداشت:

سهل‌انگاری ممنوع! کودکان قربانی کرونا می‌شوند

کودکان در معرض ابتلا به کرونا قرار دارند و بی توجهی به این موضوع می‌تواند برای کودکان سم باشد.
سهل‌انگاری ممنوع! کودکان قربانی کرونا می‌شوند


سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، اکنون چندین ماه از ورود ویروس کرونا میگذرد و افراد زیادی در استان درگیر بیماری شدند و تعدادی نیز جان خود را از دست دادند که این موضوعی تلخ و ناراحت‌ کننده است واگر در ادامه مردم موارد بهداشتی را با حساسیت بیشتری رعایت نکنند بی تردید آمار هر روزه روند صعودی به خود می‌گیرد.

در این بین طبق آخرین اعلام متخصصان کودکان نیز در خطر ابتلا به این ویروس قرار دارند که گزارش‌ها حکایت از بستری کودکان زیادی به‌علت ابتلا به این بیماری را دارد.

اغلب خانواده‌ها چنین تصوری را دارند که کودکان کرونا نمی‌گیرند و به همین جهت ایمن سازی این کودکان را در برابر ویروس نادیده می‌گیرند، که عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند جان آن‌ها را به خطر بیاندازد و در آینده خانواده‌های زیادی را دچار آسیب سازد.

متاسفانه علیرغم تاکید بر رعایت فاصله گذاری‌ها برخی خانواده‌ها بدون توجه به اهمیت این  موضوع مدام درحال تماس با کودکان هستند که بسیار خطرناک است و تمامی قوانین اعلامی جهت قطع زنجیره کرونا در ارتباط با کودکان نیز باید اجرایی شود.

رسانه‌ها خبر از بستری شدن تعداد بالایی از کودکان در بیمارستان‌ها به دلیل کرونا را می‌دهند که دلیل اصلی آن امروزه بی‌توجهی خانواده‌ها است.

ابتلا به بیماری یقینا اثرات منفی می‌تواند بر روی کودکان و نوزادان داشته باشد و بدن‌ها توانایی مبارزه با ویروس را نداشته باشد، همچنین ممکن است حتی پس از درمان نیز ممکن است آسیب‌هایی در پی داشته باشد که انتظار می‌رود خانواده نسبت به کودکان و نوزادان خود حساسیت بیشتری داشته باشند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید