22:01|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 07 مرداد 1399 - 09:37
کد خبر: 14783
یادداشت:

خطرِ انباشت سیب در روزهای کرونایی

انباشته شدن سیب در کنار جاده‌ها یکی از موارد مهمی است که در روزهای کرونایی نباید نادیده گرفته شود.
خطرِ انباشت سیب در روزهای کرونایی

سرویس اقتصادی باریش نیوز، بی تردید انباشت سیب در جاده‌های ارومیه یکی از عمده مشکلاتی است که هرسال در فصل برداشت محصولات کشاورزی این موضوع حادتر می شود در روزهای پیشرو در صورتی که این مشکل برطرف نشود ممکن است با توجه به شیوع کرونا این اتفاق برای جان مردم نیز خطرساز باشد.

یکی از مسئولین متولی روز گذشته اعلام کرد انباشت سیب در کنار جاده‌ها ممنوع است اما این موضوع باید با جدیت بیشتری پیگیری شود زیرا در شرایط فعلی باتوجه به شیوع کرونا وضعیت متفاوت تری حاکم است و هرگونه سهل انگاری امکان دارد جان افراد زیادی را به خطر بیاندازد.

بنظر می‌رسد نهاد مربوطه باید برنامه جامع و دقیق برای محصولات کشاورزی آذربایجان‌غربی داشته باشد وگرنه ممکن است مانند سال‌های گذشته عدم مدیریت صحیح آسیب جدی به محصولات وارد نماید.

با توجه به مشکلات اقتصادی به علت تحریم‌ها که در حال حاضر کرونا موجب تشدید این موضوع شده است مسئولین می‌توانند با مدیریت و برنامه ریزی درست در حوزه کشاورزی مانع از نابودی محصولات استان شوند.

در این راستا می‌توان با دعوت از افراد متخصص و کاربلد اقدامات خوبی را انجام داد و حتی در خصوص اشتغال جوانان گام برداشت و تنها راه حل این موضوع همت دستگاه‌های متولی و فاصله گرفتن از امورات بی نتیجه است.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید