16:33|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 06 مرداد 1399 - 11:32
کد خبر: 14780
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش خبر داد:

برپایی 220 پایگاه کمیته امداد ویژه عیدقربان در آذربایجان‌غربی

برای جمع آوری نذورات و گوشت قربانی مردم آذربایجان‌ غربی در روز عید سعید قربان، ۲۲۰ پایگاه شامل کلیه دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری برپا می‌شود.
برپایی 220 پایگاه کمیته امداد ویژه عیدقربان در آذربایجان‌غربی

عزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی در گفت‌گو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز اظهار کرد: برای جمع آوری نذورات و گوشت قربانی مردم آذربایجان‌‌غربی در روز عید سعید قربان، ۲۲۰ پایگاه شامل کلیه دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری برپا می‌شود.

وی افزود: مردم خیر و نیکوکار آذربایجان‌غربی می‌توانند در روز عید سعید قربان وهمچنین در طول هفته اخیر گوشت قربانی و نذورات خود را به دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد و همچنین مراکز نیکوکاری در سراسر استان تحویل دهند.

سهندی با اشاره به اینکه گوشت‌های قربانی و نذورات نقدی جمع‌آوری‌شده در روز عید سعید قربان در اولین فرصت بین  نیازمندان و ایتام این استان توزیع می‌شود، تصریح کرد: این نهاد امسال نیز همانند سال‌های گذشته با همکاری مراکز نیکوکاری، هیئت ‌امنای مساجد و معتمدان محلات، نذورات هم استانی‌های نیکوکار را در روز عید سعید قربان جمع‌آوری و در همان روز میان نیازمندان توزیع خواهد کرد.

وی تصریح کرد: ۳۰ قربانگاه در تمام شهرستان‌های استان دایر بوده و ۳ قربانگاه‌ نیز در مناطق سه گانه ارومیه به‌عنوان قربانگاه اصلی برای جمع آوری گوشت قربانی، همچنین تحویل دام زنده جهت ذبح و توزیع در بین نیازمندان اختصاص یافته است.

سهندی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا و اصول بهداشتی در تمامی  قربانگاه‌ها، بیان کرد: در کلیه قربانگاه‌های کمیته امداد، ناظران شبکه‌های دامپزشکی استان در جهت رعایت موارد بهداشتی قربانی ها با این نهاد همکاری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم استان در سال گذشته با پرداخت ۱۳ میلیارد تومان در طرح  جمع آوری و توزیع گوشت قربانی مشارکت کرده اند که پیش‌بینی می‌شود این مشارکت در سال جاری با افزایش ۴۵ درصدی، به ۲۰ میلیارد تومان برسد.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی با اشاره به روش‌های نوین پرداخت نذورات عید قربان، تصریح کرد: مردم آذربایجان‌غربی می‌توانند از طریق کد دستوری #۱*۸۸۷۷*  و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ و همچنین مراجعه به سایت امداد به نشانی www.emdad.ir کمک‌های خود را در هفته جاری و  روز عید سعید قربان به دست نیازمندان برسانند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید