04:36|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 06 مرداد 1399 - 09:57
کد خبر: 14777
یادداشت:

رنج ماندگار گلمان از کمبود زیرساخت‌های شهری

گلمان که به تازگی به عنوان شهر مصوب شده، بعد از چندین سال از شروع سکونت مردم هنوز از کمبود و نبود برخی از زیرساخت‌های شهری از جمله آسفالت مناسب رنج می‌برد.
رنج ماندگار گلمان از کمبود زیرساخت‌های شهری


سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، شهر گلمان با اینکه از تعداد جمعیت ساکن بالایی برخوردار است اما مردم از نبود برخی امکانات در این منطقه گلایه دارند که برخی مخاطبان از نبود آسفالت مناسب در خیابان پشت آتش نشانی خبر می‌دهند.

تامین امکانات و زیرساخت‌های مناسب برای این شهر باید جزو اولویت متولیان امر باشد و گرنه با توجه به دور بودن مسیر این شهر تا مرکز شهر در صورتی که امکانات فراهم نباشد زندگی برای مردم سخت خواهد شد.

شهر گلمان که به تازگی تبدیل به شهر شده انتظار می رود مسئولین امکانات شهری را برای آن در نظر بگیرند وگرنه با این شرایط فعلی اوضاع چندان مناسبی ندارد.

همچنین بسیاری از واحدهای آپارتمانی خالی هستند و تعاونی ها مشکلات زیادی دارند که این موضوع نارضایتی‌های بسیاری را در پی داشته است و علیرغم برخی پیگیری‌ها تا کنون نتیجه چندان قابل قبولی از سوی مسئولین اتخاذ نشده است.

نبود روشنایی کافی یکی دیگر از عمده مشکلاتی است که مردم این منطقه هر روز با آن دست و پنجه نرم می‌کنند .

جاده دریا که مسیر منتهی به این شهر محسوب می‌شود نیز از استاندارد کافی برخوردار نیست و در این جاده نیز روشنایی کافی وجود ندارد که سبب شده  این جاده قربانیان زیادی را بگیرد.

با توجه به افزایش تعداد خانوارهایی که در این شهر ساکن هستند انتظار می رود متولیان روند دسترسی مردم به امکانات و زیرساخت های شهری را تسریع ببخشند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

علیزاده
1399/05/07 - 16:32

بله اگر رسیدگی شود همه ساکنین انجا راضی میشوند،ما خودمان ساکن انجا بودیم به دلیل همین دلایل وبعضی دلایل دیگر فعلا ارومیه ساکن شدیم،تا کمی وضعش بهبود یافته ورسیدگی شود

اکرم مهرکیا
1399/05/07 - 11:15

متاسفانه چند سال هست به ما وعده دادن که آسفالت خواهد شد راه گلمان و جاده دریا دوبانده خواهد شد هیچ کاری نکردن

توحید
1399/05/07 - 09:43

سلام خسته نباشید آسفالت جاده خوب نیست وهر مغازه دوتا سرعت گیر گذاشته 25تا سرعت گیر داریم