15:26|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 06 مرداد 1399 - 09:25
کد خبر: 14776

کرونا و محدویت‌هایی که دوباره تمدید شد!

آمار کرونا در آذربایجان‌غربی همچنان روند صعودی دارد و به موجب آن محدودیت‌های کرونایی بار دیگر تمدید شد.
کرونا و محدویت‌هایی که دوباره تمدید شد!

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، اکنون که چندین ماه از ورود ویروس منحوس می‌گذرد استان وضعیت چندان مناسبی ندارد و در شرایط بحرانی قرار دارد که این سبب شد محدودیت های کرونایی تمدید شود.

بر این اساس مصادیق محدودیت شامل دانشگاه ها، مدارس، مدارس شبانه روزی،حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی و حرفه ای،مهدهای کودک، زبانسراها و سایر آموزشگاه ها و کتابخانه‌ها، استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرائی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن های زیبایی، مساجد و مصلی‌ها، برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی،مذهبی و همایش ها، باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه، کافه،قهوه خانه و چایخانه ها، باغ وحش و شهربازی ها، مراکز تفریحی آبی،باشگاه های بدنسازی و عدم برگزاری نماز جمعه می شود.

در طی روزهای اخیر ترویج استفاده از ماسک را در سطح شهر شاهد هستیم که به نظر می‌تواند گام موثری در فرهنگسازی باشد ، اگرچه گزارش‌های میدانی حکایت از آن دارد که مردم تا حده زیادی در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی تلاش می‌کنند.

انتظار می‌رود در ادامه نیز مردم و مسئولین جهت کاهش و قطع زنجیره این ویروس همکاری بیشتری جهت رعایت مصوبات ستاد کرونایی داشته باشند و همچنین این مصوبات توسط مسئولین با جدیت بیشتری اجرا شود.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید