03:22|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 04 مرداد 1399 - 11:32
کد خبر: 14764
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

آسفالت 67 کیلومتر از محورهای روستایی آذربایجان‌غربی

67 کیلومتر از راه‌های روستایی استان در قالب طرح ابرار آسفالت ریزی شده و مسیر 6 روستای دیگر نیز در آستانه آسفالت ریزی قرار گرفته است.
آسفالت 67 کیلومتر از محورهای روستایی آذربایجان‌غربی

ارسلان شکری، مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز در مورد اجرای طرح ملی ابرار در سطح استان اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح ملی ابرار، محورهای ۶ روستای دیگر استان در آستانه آسفالت ریزی قرار گرفت.

 وی با اشاره به آسفالت ۶۷ کیلومتر از راه‌های روستایی آذربایجان‌غربی از آغاز این طرح تاکنون افزود: در همین راستا ۶ روستای استان هم در مرحله آسفالت ریزی قرار گرفت.

شکری ادامه داد: هم‌اکنون محورهای روستایی پیجیک - کاموس به طول ۵ کیلومتر در شهرستان نقده ، هوبه حاج حسن نزدیک به یک کیلومتر در شهرستان میاندوآب  ، کرد کندی نزدیک به ۱۳ کیلومتر در شهرستان شاهین دژ به عنوان یکی از طرح‌های مهم ابرار در استان ، آسمان بلاغی به طول ۳ کیلومتر در شهرستان تکاب و روستاهای کچله به طول ۴ کیلومتر و هله قوش به طول ۴ و نیم کیلومتر در شهرستان ارومیه آماده مرحله آسفالت ریزی شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در پایان ابراز امیدواری کرد با همت راهداران و مساعدت مسئولین ملی و استانی در تخصیص به موقع اعتبارات تا پایان فصل کاری سال جاری شاهد جهشی بزرگ در آسفالت راه‌های روستایی استان در قالب طرح ابرار باشیم. 
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید