12:44|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 01 مرداد 1399 - 10:29
کد خبر: 14749

دلالی نوبت در ارومیه بیخ گوش مسئولین

دریافت نوبت در صف تعویض پلاک ارومیه درست بیخ گوش مسئولین به دلالی تبدیل شده و هیچ نظارتی نیز بر آن وجود ندارد.
دلالی نوبت در ارومیه بیخ گوش مسئولین

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، دریافت نوبت در صف تعویض پلاک ارومیه داستان خاص خود را دارد و کسانی که گذرشان به این مکان خورده بدون شک با مشکلات این محل دست و پنجه نرم کردند.

برخی ها در بحبوحه مشکلات مردمی از فرصت های پیش آمده استفاده کرده و برای خود کیسه های گشاد دوختند و فروش نوبت در صف تعویض پلاک به عنوان شغل پر درآمد برخی ها در ارومیه تبدیل شده است.

افرادی که از ساعت های اولیه بامداد در صف می ایستند تا در طول روز نوبت خود را با قیمتهای بالای 200 هزار تومان برای کسانی که وقت کافی برای ماندن در نوبت ندارند، به فروش برسانند.

به نظر می رسد بازار فروش نوبت در تعویض پلاک ارومیه برای برخی ها سود کلانی هم دارد که در نبود نظارت‌های جدی از سوی مسئولین نصیب دلالان می شود.

مخاطبان در پیام‌هایی اذعان کردند که برای تعویض پلاک باید ساعت های متوالی در نوبت باشند و برای اینکه ساعت های اولیه صبح به کارهای اداری خود در این مکان برسند باید در ساعت های شب برای دریافت نوبت به این مکان مراجعه کنند.

در شرایطی که مردم با هزار و یک مشکل در خصوص گرانی کالاهای مختلف دست و پنجه نرم می کنند بهتر است مسئولین به اوضاع حاکم بر این مکان که خدمات عمومی به مردم ارائه می دهند نیز نظارت داشته باشند تا برخی ها از مشکلات مردم برای خودشان کیسه ندوزند.

دلالی در اقتصاد امروز در بیشتر فعالیت ها و کسب و کارها رخنه کرده و مانند یک خوره سودی که قرار است نصیب فعال اصلی شود به راحتی و بدون زحمت در جیب دلالان سرازیر می‌شود و به نظر می رسد این روزها پای دلالی به فعالیت های خدماتی آنهم درست بیخ گوش مسئولین هم رسوخ کرده است.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

متین
1399/05/03 - 00:04

مشکل دلال نیس که با حذف دلال های نوبت گیری ایا صف های خودرو کم خواهد شد؟یا عمل شماره گذاری تسریع خواهد یافت؟وقتی که فرقی به حال عموم نداره باید مشکلو دنبال سیستم شماره گذاری دریابیم