16:26|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 30 تیر 1399 - 10:45
کد خبر: 14738
یادداشت:

ایستادگی مدافعان سلامت در برابر دشمن نامرئی

کرونا، ویروس ناشناخته ای که از همان ابتدا برجان مردم تاخت و سراسر دنیا را ملتهب کرد و در این بین ایستادگی مدافعان سلامت در برابر این دشمن نامرئی قابل ستایش است.
ایستادگی مدافعان سلامت در برابر دشمن نامرئی

سرویس اجتماعی باریش نیوز، ویروس شوم کرونا از اسفند ماه سال 1398 وارد کشور شد و از همان ابتدا تا امروز که چندین ماه می‌گذرد قربانیان بسیار زیادی را گرفته و افراد بسیاری در سراسر کشور به این بیماری مبتلا شده اند که اندوه بزرگیست و مردم هر چه بیشتر باید مواظب سلامتی خود باشند.

مدافعان سلامت اعم از تمامی پزشکان ، پرستاران و تمامی کادر بیمارستانی این روزها برای نجات جان مردم شبانه روز در حال مبارزه اند و صنحه ای از همدلی را به تصویر کشیده اند.

مدافعانی که در این راه به شهادت رسیدند بی تردید یادشان برای همیشه در خاطر می‌ماند و تاریخ چنین از خود گذشتگی هایی را فراموش نخواهد کرد.

حال مردم نیز در برابر کادر درمانی مسئول هستند، اکنون بیش از هر زمانی ضرورت رعایت فاصله گذاری ها و توجه ویژه به پروتکل‌های بهداشتی حس می‌شود که در صورت عدم رعایت آن بدون شک همنوعانمان  و کادر درمانی آسیب زیادی می‌بینند. لذا اکنون نه تنها در قبال خودمان بلکه در قبال جان هموطنانمان نقش اساسی داریم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید