19:22|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 29 تیر 1399 - 13:19
کد خبر: 14733
یادداشت:

ضرورت آماده‌سازی بسترهای آموزش مجازی در آذربایجان‌غربی

آماده سازی بسترهای مناسب برای آموزش مجازی دانش آموزان که همواره جزو دغدغه های همه والدین در روزهای کرونایی است باید جزو اولویت متولیان امر باشد.
ضرورت آماده‌سازی بسترهای آموزش مجازی در آذربایجان‌غربی

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، اکنون چندین ماه از ورود ویروس منحوس کرونا به آذربایجان‌غربی می‌گذرد و مدت‌هاست که مدارس به علت شیوع این ویروس به تعطیلی کشانده شده اند و بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید هنوز به طور قطعی مشخص نشده است.

آموزش مجازی یکی از مشکلاتی بود که پس از شیوع کرونا و تعطیلی مدارس دانش آموزان با آن دست و پنجه نرم می‌کردند و گلایه های زیادی از سوی مخاطبان ارسال می‌شد که بنظر می‌رسد نبود زیر ساخت های کافی یکی از دلایل ایجاد چنین نارضایتی از سوی والدین و دانش آموزان است.

پیشنهاد می‌شود در سال تحصیلی جدید با توجه به این که اعلام شد احتمالا کرونا تا 2 سال دیگر ادامه خواهد داشت متولیان اقدامات لازم را برای بهبود وضعیت سیستم آموزش مجازی انجام دهند تا در سال تحصیلی جدید با حداقل خطا ها در این عرصه بتوان خدمات آموزشی را ارائه داد.

بی تردید اگرآموزش مجازی مانند گذشته باشد سبب آسیب به سطح یادگیری دانش آموزان می‌شود که در نهایت کیفیت هر چه پایین تر باشد در آینده مشکلات بیشتری دامن گیر دانش آموزان خواهد بود که این موضوع بسیار مهم را نباید نادیده گرفت.

البته بازگشایی مدارس در استان هایی مانند آذربایجان‌غربی ممکن است جان هزاران دانش اموز را به خطر بیاندازد که این سبب نگرانی خانواده ها است و باید دید ستاد ملی مبارزه با کرونا چه تصمیماتی را برای روزهای پیشرو اتخاذ می‌کند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید