20:47|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 28 تیر 1399 - 10:35
کد خبر: 14722
یادداشت:

تماشای مسابقات ورزشی اولویت مسئولین در روزهای بحرانی

در این روزهای بحرانی که آذربایجان‌غربی در وضعیت قرمز قرار دارد و انتظار می‌رود مسئولین با جدیت بیشتری این اوضاع نامطلوب را مدیریت کنند گویا برای برخی از آنان تماشای مسابقات ورزشی حائز  اهمیت‌تر است.
تماشای مسابقات ورزشی اولویت مسئولین در روزهای بحرانی

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، آذربایجان‌غربی همچنان در وضعیت بحرانی قرار دارد و کرونا هر روز قربانیان بیشتری را می‌گیرد اما این در حالیست که برخی مقامات مسئول تماشای مسابقات ورزرشی را جزو اولویت‌های خود قرار می‌دهند و در شرایطی که استان نیازمند مدیریت و جدیت در اعمال قوانین است برخی خود را سرگرم چنین اموراتی می‌نمایند.

اکنون که براساس گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی استان در شرایط جنگی قرار داریم متولیان امر ضروری است به‌عنوان فرمانده جنگی بیش از هر زمانی به این مسئله توجه نمایند تا هر روز با چنین آمار اسفناک مبتلایان که بخشی از آن نشات گرفته از سوء مدیریت است مواجه نباشیم. راستی اگر در وضعیت جنگی قرار داریم تماشای مسابقات توسط برخی مسئولین چه ضرورتی می‌تواند داشته باشد؟ آیا چنین اقداماتی در وضعیت فعلی از سوی مسئولین دور از انتظار نیست؟

روز گذشته یکی از پزشکان ارومیه ای در پست اینستاگرامی خود از ابتلا تعداد بالایی از پزشکان به کرونا خبر داده است که این موضوع بسیار ناراحت کننده بود و میطلبد مسئولین ئتوجه بیشتری به مدافعین سلامت داشته باشند و در این روزهای بحرانی با جدیت بالایی پیگیری نمایند.

عملکرد مسئولین آذربایجان‌غربی تا این لحظه چندان قابل تعریف نبوده است و متاسفانه استان حال و روز خوش ندارد لذا انتظار می‌رود در چنین شرایط حساس متولیان امر با گذر از آمارسازی‌های کاغذی بیش از هر زمانی به وعده های خود عمل کنند و گرنه با ادامه این روند شاهد اوضاع سختی در استان خواهیم بود.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

حسین
1399/04/30 - 09:42

سلام دوستان تعجب نکنید بزرگان دولت چه کرده اند که آقایان چه کنند وقتی نظارتی نباشد آخر قصه همین است در کل مشت نمونه خروار است وبس یا علی