14:57|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 28 تیر 1399 - 09:34
کد خبر: 14719
مدیرکل راهداری آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

لکه‌گیری و روکش محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی

از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به ۱۲ کیلومتر عملیات لکه‌گیری و بالغ بر ۲۴ کیلومتر عملیات روکش و در مجموع نزدیک به ۳۶ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان لکه گیری و روکش شده است.
لکه‌گیری و روکش محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی

ارسلان شکری، مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در مورد اقدامات آسفالت و روکش جاده‌های مواصلاتی استان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۳۱ هزار تن آسفالت جهت لکه گیری و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی استان مصرف شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به ۱۲ کیلومتر عملیات لکه گیری و بالغ بر ۲۴ کیلومتر عملیات روکش و در مجموع نزدیک به ۳۶ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان لکه گیری و روکش شده است.

وی گفت: بیشترین حجم عملیات لکه‌گیری در محورهای فرعی استان با نزدیک به ۷ کیلومتر و بیشترین حجم عملیات روکش آسفالت هم در محورهای روستایی استان با بالغ بر ۹ کیلومتر و سپس راه‌های اصلی به طول نزدیک به ۶ کیلومتر انجام گرفته است.

شکری با اشاره به روکش آسفالت ۳ کیلومتر از بزرگراه ارومیه - مهاباد گفت : محورهای نقده -پیرانشهر ، ارومیه -اشنویه و اشنویه - پیرانشهر از مهمترین محورهای اصلی است که عملیات روکش آسفالت در آن انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل‌ جاده‌ای آذربایجان‌غربی در پایان با اشاره به محورهای روستایی که از ابتدای سال در آن‌ها عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت انجام گرفته از محورهای روستایی گوگ تپه در ارومیه ، کاسورده پیرانشهر، اسلام آباد سردشت و عذاب - سیدتاج الدین - دلجلو خوی نام برد.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید