04:14|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 26 تیر 1399 - 09:34
کد خبر: 14712
یادداشت:

حال مردم خوب نیست، نان در گِرو جان!

اکنون که وضعیت قرمز و شرایط نامطلبوب در آذربایجان‌غربی حاکم است عده بسیار بالایی از مردم به خاطر تامین نیازهای روزمره زندگی مجبور هستند همچنان خارج از منزل فعالیت کنند که این موضوع اگر چه خطرناک است اما نبود نظارت کافی و جولان گرانی هر لحظه وضعیت را سخت تر می‌کند.
حال مردم خوب نیست، نان در گِرو جان!

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، مردم روزهای سختی را سپری می‌کنند و بی تردید در روزهای آتی بعلت گسترش شیوع کرونا اگر مدیریت و ساماندهی صحیح نشود وضعیت بدتری در استان حاکم می‌شود که نیاز به ورود اساسی مسئولین متولی دارد.

مردم آذربایجان‌غربی درطول این چندین ماه دچار آسیب‌ها و خسارات مالی شدیدی شده اند که متاسفانه نبود زیرساخت های لازم و هم چنین ضعف مدیریتی دربخش اقتصادی بنظر یکی از اساسی ترین عواملی است که مشکلات استان را مضاعف می‌کند.

بیشتر شغل‌ها مانند آموزشگاه ها، تالارها و مغازه داران وکارگران و بسیاری دیگری از مشاغل روزهای سخت ی را سپری می‌کنند و این حالیست که به علت رفع مایحتاج زندگی ادامه این مسیر ضروری است .

 مردم از این شرایط ناراضی اند و از طرفی مجبور هستند در این وضعیت قرمز خارج از منزل فعالیت نمایند ، همچنین اوضاع آشفته گرانی و نبود نظارت کافی از سوی دستگاه‎‌های متولی یکی از نقاط ضعف های بزرگ در استان به شمار می‌رود که در حال حاضر گویا چندان گام موثری برای بهبود اوضاع برنداشته اند.

بلاتکلیفی در برخی پست های مهم و موثر شاید یکی از اساسی ترین مشکلات در این دوران باشد که اگر مسئولین فرصت پیدا کردند بهتر است ساماندهی این وضعیت را در اولویت بگذرند، راستی نتیجه جلسات مکرر مسئولین که در راستای بهبود وضعیت برگزار می‌شود به کجا رسید؟

مردمی که در روزهای سخت برای تامین نیازهای زندگی مجبورند سخت کار کنند و در حالی که هر لحظه امکان ابتلا به بیماری کرونا تهدیدشان می‎‌کند حقشان نیست با بی مهری عده ای از مسئولین مواجه شوند. شایسته است صدای مردم را بشنوید که روزانه ده ها پیام ارسال می‌کنند از روزهای سخت گلایه دارند، شما خودتان انتخاب کردید که مسئول باشید و به مردم خدمت کنید، لا اقل به وعده‌های خود عمل کنید.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید