18:04|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 25 تیر 1399 - 12:12
کد خبر: 14707
یادداشت:

ارومیه نیازمند بیمارستان صحرایی برای بیماران کرونایی

باشیوع موج دوم بیماری کووید 19 و پرشدن بیمارستان‌های ارومیه احداث بیمارستان صحرایی در این شهر بیشتر احساس می شود.
ارومیه نیازمند بیمارستان صحرایی برای بیماران کرونایی

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، با شیوع پیک دوم بیماری کووید 19 تعداد مبتلایان و فوتی های در ارومیه نسبت به اوایل شیوع بیماری افزایش چشمگیری داشته و شهر را در وضعیت قرمز کرونایی قرار داده است.

اولویت اولT مردم هستند که با رعایت کردن پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در اماکن پرتردد شهر نسبت به کاهش بیماری کرونا کمک کنند و حافظ سلامت خود و دیگران باشند.

اکنون شرایط به مراتب سخت تر از فروردین ماه پیک اول شیوع بیماری است و بیمارستان های ارومیه مملو از مبتلایان به بیماری کرونا است و کادر درمان نیز به‌شدت از مراجعان و ارائه خدمات خسته هستند، از این رو تامین و احداث بیمارستان صحرایی در شهر مانند اوایل شیوع بیماری کووید 19 بیشتر احساس می شود و باید تصمیم جدی برای احداث دویاره این بیمارستان در شهر برای بیماران کرونایی تا پر شدن دیگر بیمارستان های شهر تدبیر شود.

احداث بیمارستان صحرایی و خالی شدن بیمارستان‌های دولتی و تامین اجتماعی که بیماران کرونایی پذیرش می کنند می توان به دیگر بیماران غیرکرونایی ارائه خدمات کرد تا بیماران مجبور به پرداخت هزینه های هنگفت در بیمارستان های خصوصی برای یک عمل فوری نباشند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

ناصر
1399/04/26 - 01:20

کاری نداره به سپاه بگید بیمارستان صحرایی احداث کنه طرف دو روز