00:22|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 23 تیر 1399 - 11:58
کد خبر: 14695

کلافگی مردم ارومیه از افت فشار آب/کسی پاسخگو نیست!

افت فشار آب از روزهای ابتدایی سال جاری در بیشتر مناطق ارومیه مردم را کلافه کرده است اما گوش کسی به گلایه‌های مردمی بدهکار نیست.
کلافگی مردم ارومیه از افت فشار آب/کسی پاسخگو نیست!

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، افت فشار آب یکی از معضلات همیشگی در روزهای گرم تابستان برای مردم در مناطق مختلف ارومیه است، این مشکل به ویژه در مناطق آپارتمان نشین بیشتر به چشم می‌خورد.

گزارش‌های مردمی دریافتی باریش در هفته‌های گذشته حکایت از این دارد که قطعی ساعتی و افت فشار آب در مناطق مختلف ارومیه مردم را آنهم در روزهای کرونایی به شدت کلافه کرده به طوری که در برخی از روزها افت فشار آب طوری است که حتی زندگی عادی مردم نیز از روال خارج می‌شود.

مشکل افت فشار آب در ارومیه همزمان با شیوع ویروس کرونا زمانی غیرقابل تحمل می شود که متاسفانه هیچ مسئولی در این حوزه خود را در مقام پاسخگو نمی داند و انگار قرار نیست گوش کسی برای شنیدن مشکلات مردم در این حوزه در روزهای گرم تابستان بدهکار باشد.

براساس پیام‌ها و گزارش‌های رسیده خیابانهای خاقانی، مسکن های مهر ولیعصر، طرزیلو، روستاهایی اطراف ارومیه مانند شیخسیلو، کوی لاله، منطقه آبیاری و شهرک ایثار از جمله مناطقی هستند که از ابتدای امسال در ماه‌های مختلف با مشکل قطعی و یا افت فشار آب روبرو شدند.

با اینکه یکی از رسالت‌های اصلی مسئولین حداقل در نظام مبتنی بر ارزش های دینی پاسخگویی به مردم و اهتمام در حل مشکلات آنها است ولی علیرغم پیگیری‌ها هنوز کسی از متولیان این حوزه حاضر به پاسخگویی به مشکلات مردم نشدند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

ساناز منصوری نمینی
1399/04/24 - 02:52

خیابان رودکی کوی ۱۳ یادتون رفته ما الان ۵ سال بیشتره که مشکل افت فشار آب داریم ولی گوش مسئولین بدهکار نیست